וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רד הוט צ'ילי פפר

רותם רוזנטל

6.6.2006 / 9:05

אחרי הקמפיין לפלפל, גם עופר שכטר לא מפסיק למלמל את שמה. אוטוטו תראו את פאנטה פראדה גם בפרסומות ב-MTV

היא הצטלמה לטריפ, לקטלוג של חברת מאמ'ז, למעצב השיער דיוויס אסקייפ, הוט והקמפיין האחרון שהשתתפה בו, פלפל לצד עופר שכטר ורז שפירא, עומד לקבל זמן שידור באמ.טי.וי. וכמובן שהיא רק בת 23. כנראה שכשנולדים עם שם מותגי כמו פאנטה פראדה חייבים להפוך לדוגמנית מצליחה. היא גם הספיקה ללמוד מנהל עסקים ושיווק והיא עובדת כיום גם בקידום מכירות.

פראדה עלתה לארץ מאתיופיה בגיל 9. היא ובני משפחתה התגוררו באשקלון ועברו משם לקריית מלאכי. בגיל 14 היא עברה לתל אביב ולמדה בפנימייה. היא חיכתה עד שתשתחרר מהצבא כדי להיענות לאחת משלל ההצעות שקיבלה להיכנס לעולם הדוגמנות. "אני מרגישה שמאוד מפרגנים בארץ למראה שלי", היא מציינת, "כבר לפני פרצו דוגמניות שחומות עור, כך שלא הרגשתי שמדובר במשהו יוצא דופן. אני בהחלט מרגישה שאני מייצגת את הקהילה שלי", היא מבהירה, "אני לא שוכחת מאיפה אני באה. אין עתיד למי ששוכח מאיפה הוא בא ולכן גם בקהילה מאוד מפרגנים לי. יצאתי מהבית בגיל מאוד צעיר ועכשיו, כשאני יכולה לעזור למשפחה שלי, אני מרגישה שהגשמתי את הפנטזיה הכי גדולה שלי. בכלל, המשפחה מאוד תומכת בי. אמא שלי היא החברה הכי טובה שלי והאחים שלי מאוד גאים בי".

פראדה, שמיוצגת על ידי סוכנות יולי, מקפידה לא להסתחרר מהמקצוע שלה: "זו העבודה שלי ואני מתייחסת אליה בכבוד. זו עבודה כמו כל עבודה אחרת ולמדתי המון מהמקצוע הזה. אין ספק שהמודל לחיקוי שלי היא האלי ברי, שמסמלת עבורי שהשמיים הם הגבול.

"זו עבודה מאוד דינמית שמאפשרת לפגוש אנשים חדשים בכל יום. מאוד נהניתי, למשל, לעשות את הקמפיין לפלפל, גם בגלל החשיפה וגם בגלל השמות הגדולים שעשו את הקמפיין לפני. זה מאוד מחמיא. נהניתי מאוד גם בזמן הצילומים – הצוות היה מעולה וזכיתי לעבוד עם הצלם גולי כהן.

"אני חושבת שמה שמפריע לי בתחום הוא שלא מדובר בעבודה קבועה ויומיומית. אם לא הייתי דוגמנית, הייתי פותחת איזה עסק. למרות שאין לי תמיד מטרות מוגדרות, אני מציבה לעצמי בכל שלב יעדים ומנסה להגשים אותם. עוד עשר שנים אני רוצה להיות אמא ולהצליח בעסקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully