וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את מתאימה לתיק של פנדי?

שני פישר

11.6.2006 / 8:04

מיהי הצללית הכושלת? איזו חברה שומרת על קומפקטיות ומי לא משקיעה מספיק בעיצוב? מוצרי איפור עומדים למבחן הקנקן

לא צריך להיות אנתרופולוג מוסמך בשביל לומר שכמו שעורבים נמשכים לזהב, כך נשים נמשכות לדברים יפים. בדו"ח מקיף זה ייחשפו טיבם האמיתי של מוצרי האיפור המסתתרים מאחורי האריזות הכי שוות, וגם אלו שמתפספסים, וחבל. אז תסתכלו בקנקנים, כי אני כבר הסתכלתי במה שיש בהם עבורכן.

מארזי הצלליות הם מוצרי הדגל של חברות האיפור. אידיאולוגיה מוצקה לא עומדת מאחורי המארזים, אלא חומרנות נטו, שכן מדובר במוצרים הרווחיים ביותר. לא קיים בשוק הקוסמטיקה מארז שמעוצב בחוסר טעם משווע, אך בולטים ביופיים שניים- של דיור ושל לנקסטר. דיור הוציאה מארז צלליות יפהפה עם ארבע צלליות בצבעים עדכניים. זרימת הצבעים (מוורוד חולה ועד לחום-שוקולד) ושם החברה המוטבע עליהם הם פשוט תענוג צרוף לעין, תרתי משמע.

ללנקסטר, חברת איפור מונקאית (כמו מרוקאית רק ממונקו), יש מארז צלליות מרשים מאוד, מבחוץ. המארז העגול כסוף ומוזהב, מזכיר קצת חללית, כאילו נועד לאחסנה בתיק פנדי מקורי בלבד. אך חיי ה"היי סוסייטי" התגלו כקשים מנשוא. מדובר במארז המכיל ארבע צלליות כושלות – גם מבחינה איכותית וגם מבחינת עדכניות הצבעים. המתהדרות בתיק פנדי מוזמנות להתאבזר במארז ולהשאירו סגור ובתולי. מה זה עוד מאתיים שקל, בינינו?

המנצחת בצלליות: שאנל

חוסר המעוף העיצובי של מוצרי "קליניק" פועל דווקא לטובתו של המייק אפ המצוין שלהם; המייק אפ פשוט, נקי ומינימליסטי, כמו שמייק אפ צריך להיראות. רבלון, מהצד השני, מוכרת בכמויות סיטונאיות מייק אפ מעולה, אך גם גס, לא אסתטי ולא ידידותי למשתמשת. מייק אפ לא צריך לפנות למבינות עניין בלבד, גם לנשים שאוהבות דברים יפים.

ניסיתי להיות אובייקטיבית ככל האפשר, אך במחלקת הצלליות הבודדות אני חייבת לפרגן לאהובתי, שאנל. במחלקת הצלליות של שאנל הצבעים הם מעבר לעדכניים, הם המדויקים ביותר. הצללית עצמה קטנה וקומפקטית, "פטיט", היתה אומרת קוקו, והלוגו שמחייך אלייך מכל זווית אפשרית, שלום גם לך.

איך כבר שפתון יכול להראות? תשאלו את לנקום. השפתון החדש לבית לנקום, "קולור פיבר", מעורר תיאבון. מצאתי את עצמי נרמסת על ידי צרכנית רעבה בדרך לשפתון כאילו בשילה-נובל-פיט-ג'ולי עסקינן. ברגע זה קיבלתי אישרור מוחשי לכוח היופי. ואגב, אחלה שפתון.

בקלות בלתי נסבלת יכול הגלוס להראות, עם המברשת המגוחכת והשמנוניות שלא מתקבלת על הדעת, כמו פריט איפור לפורים. שם למעשה נפל הגלוס החדש של לוריאל "גלאם שיין קריסטל". אפילו בפני המאבטח בקניון אשפיל מבט כשינצנץ הגלוס בזווית תיקי. שתי חברות שהתמודדו יפה מאוד עם מכשול הגלוס הן איל מקיאג' ודיור. דיור הוציאה גלוס מהמם ביופיו, מעוטר בזהב (לא אמיתי) שמחזיר לו את הגלאם האבוד. איל מקיאג' הוציאה גלוס באריזה שקופה ומרובעת, מאוד 2024 שיק, אאוטסיידר עם המון ריספקט.

צלליות האבקה, כמו הגלוס, לא זוכות לכבוד הראוי להם. ג'ייד, בצעד אמיץ, הוציאה צלליות אבקה באריזות מרשימות ומעוטרות– עם מסנן וספוגית שימנעו מחלקיקי האבקה להתפזר כאנתרקס בחלל החדר. מייק אפ פור אבר, לעומת זאת, שדווקא מחזיקה בצלליות האבקה המשובחות בשוק, מפספסת בגדול. השקעתם יפה בפיתוח המוצר ובצבעים, למה שלא תגייסו לכם איזה מעצב מוצר בוגר שנקר?

אני לא אוהבת את מוצרי PUPA, לדעתי זו זילות שמוצריה עומדים לצד מוצרים של חברות מכובדות כמו לנקום ושיסיידו. אבל איפה שהם לא משקיעים במוצרים, שם הם משקיעים בעיצוב. החברה שומרת על קו עיצובי אחיד עם שילוב מרהיב של כסוף ואדום. בולטת במיוחד המסקרה היפה, אולם, כשמקרבים אותה לריסים זה כבר סיפור אחר לגמרי. לעומתה, המסקרה של לוריאל היא מהמשובחות שיש, היא גם מאריכה, גם מעגלת וגם מגושמת וגם שומרת על קומפקטיות מבורכת.

מאדינה מילנו ומאק, שתי חברות ששומרות על קו עיצובי מאופק המתריס "אנחנו טובות ואנחנו יודעות את זה", אוחזות בפודרות הברונזאיות הטובות בשוק. הפודרה של מאדינה יפה, אסתטית ונוחה לשימוש. מאק, מהצד השני, לקחה את הפשטות צעד אחד רחוק מדי. סבבה, הפודרה מעולה והאם.איי.סי כן עושה לנו משהו, אבל הוא עדיין לא שאנל, אז בואו נשמור על פרופורציות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully