וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנגו של ורסאצ'ה

6.6.2006 / 8:56

מילה ג'ובוביץ' תקמפן את מנגו והאלי ברי כבר משמשת כפרזנטורית של ורסאצ'ה. את שטף השחקניות הזה אי אפשר להפסיק

סקרלט ג'והנסן, שהפכה לדוברת של לוריאל, היא לא השחקנית הראשונה ובטח ובטח לא האחרונה שנכנסת העונה למשבצת הדוגמנית. מבול השחקניות שמתייצבות בחללי סטודיו של צלמי אופנה אפילו לא מאיים להיפסק. הפעם, עומדות על הפרק מילה ג'ובוביץ שנבחרה כפרזנטורית סתיו-חורף 2006/7 למנגו והשחקנית הנחשקת האלי ברי שמקמפנת הקיץ את שעוני ורסאצ'ה.

היופי הפראי של ג'ובוביץ' לעולם לא יוצא מהאופנה. היא החלה את דרכה כדוגמנית בגיל 11 והלהיטה אינספור עיניים כשכיכבה לראשונה בסרט הנעורים "בחזרה ללגונה הכחולה". העולם הכיר בה כשחקנית מוכשרת לאחר שהשתתפה בסרט "האלמנט החמישי" של הבמאי לוק בסון מ-1997. בהמשך הקריירה שלה, היא הפכה גם לזמרת ומעצבת אופנה. ג'ובוביץ' (האוקראינית במקור) נכנסת בקמפיין הזה לנעליהן של דוגמניות על כמו קלאודיה שיפר וכריסטי טרלינגטון.

עולם הדוגמנות לא זר גם להאלי ברי, שכבר הספיקה גם לשמש כדוברת של חברת הקוסמטיקה רבלון עבור מיליוני דולרים. לפניה שימשו בתפקיד מדונה ודמי מור. מהחברה מוסרים כי היא נבחרה לתפקיד בגלל התדמית שלה כאישה חזקה וסופר-נשית.

הקולקציה, DV One, היא קולקציה מוגבלת של שעונים שאת צמידיהם יצרו בעיצוב קרמי מבריק, משובץ יהלומים ויקר להחריד (בלי יהלומים – 22,490 ש"ח ועם – 39,900 ש"ח, מיינד יו). בארץ תמצאו את השעונים ברשת הבורסה לתכשיטים וברשת יהלומי פוזיילוב ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully