וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינדרלה עברה לבת ים

נרי אבידן-סלע

9.6.2006 / 8:50

מיכל נגרין פותחת מפעל חדש בבת ים ומביאה קצת רומנטיקה מנצנצת לפרברים. שני בניינים של נברשות, מלאכים והפי אנד

המפעל החדש של מיכל נגרין שוכן בשלווה בבניין ירוק מנצנץ ברחוב שקט בבת ים. כן. כצפוי אצל נגרין, אפילו פרט כמו מיקום מפעל נשמע כמו תחילתה של אגדה (טוב, אולי חוץ מהבחירה בבת ים דווקא). המפעל, שנפתח בחודש האחרון, מתפרש על פני שני בניינים, בהם אפשר למצוא כ-160 עובדים ומחלקות מיוחדות לייצור ארבע הקולקציות של נגרין: תכשיטים, אופנה, פיצ'יפקס ועיצוב הבית.

19 חנויות בארץ, 23 חנויות בעולם – פה הכל מיוצר: הבדים, החרסינות, המלאכים, הנברשות והכתרים. למרות שהוא עדיין בשלבי שיפוצים, כבר ניתן לראות את סימן ההיכר המיכל נגריני במקום. פה מלאך, שם ספה ארגמנית וכובע מעוטר בנוצות, לא לשכוח את הבניין המנצנץ. די ברור שתוך זמן קצר המקום יראה כמו חנות ענקית. "זהו סגנון עיצוב ניאו-ויקטוריאני", מלמדים אותנו, "שילוב של מוטיבים ויקטוריאניים עם צבעים ובדים נועזים יותר".

נגרין, כידוע, היא קיבוצניקית לשעבר שהחלה את דרכה בעולם התכשיטנות בדוכן קטן בנחלת בנימין והפכה לשם והצלחה בינלאומית. כן. כצפוי בעולמה, גם היסטוריית העסק נשמעת כמו הסוף של סינדרלה. גם היום נגרין היא המעצבת הראשית של כל קולקציה, כאשר לצידה עוזרים המומחים לתחומים ספציפיים. מטרת המפעל היא, בין השאר, לספק לה את העזרים הטכניים לממש את חלומותיה: מדפסת דיגיטלית להדפסה על בדים, מחלקה לייצור קרמיקה ומחלקות לייצור, לצביעת המתכת ולהרכבת התכשיטים – הכל נעשה ידנית בתוך בניין זה. "רק את חרוזי הזכוכית והקריסטלים של סברובסקי אנחנו מייבאים", מסבירים במפעל, "כי אין להשיג אותם בארץ".

"אני חושבת שאני מצליחה כי אני לא שואבת מטרנדים", אומרת נגרין, "מאחורי העיצובים שלי יש זהות שלמה. עולם של רומנטיקה, נשיות ורוך". אכן, עוד דבר ידוע על נגרין: ביתה מעוצב כמו החנויות שלה. "אני כל הזמן שואבת מחומרים חדשים ומפתחת ומרחיבה את העולם שלי, כמו ילד בלונה פארק. פיתחנו, למשל, ריח מיוחד שיהיה בכל החנויות וביחד עם השירות, העיצוב והמוסיקה יעניק חוויה ייחודית ללקוחות". בין טיסותיה להשגיח על כל חנות שנפתחת בחו"ל ועיצוב של קולקציה חדשה לחנויות כל חודשיים, נגרין גם מתכננת לפתוח במפעל החדש אולם תצוגה וכיתת לימוד לתלמידי תיכון מבת ים. אה, ולחיות באושר ועושר. סוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully