וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיתונאית לרית לוי פתחה בוטיק טיפולים בת"א

רותם רוזנטל

12.6.2006 / 13:15

עיתונאית מעריב, לרית לוי, פתחה עם אחותה מכון קוסמטיקה שמציע שמפניה ופדיקור עד 23:00

לרית לוי, עיתונאית בעיתון מעריב, ואחותה מאיה - מעצבת בגדי ים פתחו, ברחוב יהודה הלוי בתל אביב, במקום בו פעלו עד לאחרונה "מלכות הפלאפל", מכון טיפולים בשם Foxy.

למרות שהמקום הוא בן חודש בלבד הבאזז סביבו רוחש והוא הפך למקום מפגש אהוב על דירות האיזור. שעות הפתיחה גמישות - המקום פועל כל השבוע עד 21:00 ובחמישי עד 23:00 ובימי חמישי מקבלים גם קוקטייל שמפניה על כל טיפול. במהלך השבועות הקרובים עדיין תקף מבצע הפתיחה: שני טיפולי בוקר במבצע (9:00-14:00) – מניקור ופדיקור ב-150 ש"ח ומניקור ופדיקור גאלור (ליין הטיפולים המיוחד שמיד נגיע אליו) ב-250 ש"ח.

תחושה של בוטיק

בפוקסי יש חלל מניקור מתוקתק, אזורי ישיבה מיוחדים לפדיקור, חדרים אינטימיים לטיפול שעווה, מקלחת מטופחת וחדר נעים שיעבור הסבה לטיפולי מסאז'. הארכיטקט דניאל חסון ניסה ליצור תחושה של בוטיק טיפולים, של חלל מעוצב ורחב ידיים שמשדר גלאם.

"זה מקום של פאן, יותר חוויתי מאשר טיפולי", אומרת לרית, "כיף לנו כאן, ומרגישים ממש שנוצרת אווירה טובה. עד עכשיו לא פרסמנו בכלל וכולם הגיעו אלינו דרך שמועות מפה לאוזן. אנחנו מנסות לא להתיימר ולתת למקום לבנות את עצמו".

השתיים עברו הכשרות מקצועיות ובנו צוות של מטפלות, שסייעו להן גם בייבוא מוצרי קוסמטיקה מצרפת. "אחת מהן היא ולרי", מציינת לרית, "שעבדה במשך 22 שנה בחיפה והתנסתה בשיטות פחות מוכרות בארץ. היא עזרה לנו לפתח שיטות טיפול. יש לנו גם טיפול דגל – הגאלור. אחרי מניקור או פדיקור, טובלים את הידיים או הרגליים בפרפין, החומר שממנו מכינים גם שעווה לנרות ומשתמשים בו גם למטרות רפואיות, אחר כך מכסים את האזור בניילון ועליו שמים כפפות מגבת. אחרי עשר דקות מקלפים את השעווה מהעור והיד נשארת חלקה בצורה שלא תיאמן".

יהודה הלוי 85, תל אביב, 03-5662050

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully