וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אני נורא בועתית

שני פישר

13.6.2006 / 10:39

נטאשה דנונה היתה דוגמנית בתקופה בה קולביות היו מאפרות את עצמן. מפה התחילה קריירה מסועפת

נטאשה דנונה מודל 2006 היא מאפרת ובעלת בית ספר לאיפור. כדי לגולל את קורות חייה נדרשים שמונה עמודי צבע באחד ממוספי השבת, ובקיצור רב: היא נולדה בקרואטיה, גדלה ורקדה בגרמניה, השטתחה על בימות אירופה וישראל במסגרת סיבוב הופעות, חזרה לגרמניה, עלתה לישראל, רקדה על מילגה בניו יורק, חזרה לישראל, התחילה לדגמן, נסעה לניו יורק ולסינגפור, שבה לישראל, התחתנה, הולידה שתי ילדות, והיא כאן, לא סתם כאן אלא הכי כאן שאפשר.

נטאשה איפרה לקמפיינים הגדולים ביותר: קסטרו, פוקס, הוניגמן, מייק-אפ פור אבר ועוד. אם נוריד את מעטה הציניות ונביט באיפור עצמו, ניווכח לגלות שלא מדובר בעוד אקס-דוגמנית שיודעת למרוח סומק, אלא בכישרון אמיתי, מוצק ומבוסס לגמרי.

בולטים במיוחד איפורי האוונגרד של נטאשה, שהם מאוד נועזים, מעניינים ויצירתיים. "אסור להרדם", היא מפרטת על ההשראה, "חייבים להשאר fresh בראש". הסגנון האישי שלה, אותו מגדירה כ"בועתי", הוא למעשה מראות איפור קיצוניים ומגוונים שבהם, מתוך הביזאר בולט דווקא יופי שמימי. כמו ילדה בחנות ממתקים היא נוגעת בכל הצבעים, החומרים והמרקמים האפשריים.

בכלל רציתי עיצוב פנים

היופי הבינלאומי של נטאשה הוא חלק אינטגרלי מהדרך שהובילה אותה לתחום האיפור. היא לא למדה איפור מעולם. "שילוב של כשרון ציור, אוטודדיקציה וניסיון בתחום הביוטי", היא מסבירה. בימים בהם הדוגמניות איפרו את עצמן לפני העליה למסלול, נטשה היתה רוכנת מול המראה עם הדוגמניות במיל' ספיר קאופמן ואורית ברקוביץ', לפני התצוגות, ושוקדת על האייליינר.

אחרי הפרישה מהדוגמנות, ירון, בעלה, הציע לה להתמקצע באיפור כהשלמת הכנסה. "בכלל רציתי להיות מעצבת פנים", היא ממהרת להתנצל. מכריה מהתעשיה דווקא לא מיהרו להעסיק אותה ועידו לביא נתן לה את ההזדמנות הראשונה. הפריצה הגדולה הגיעה כשרון קדמי לקח אותה לאפר בקטלוג של "הגרה". מאז אותו היום היא עסוקה, מאוד עסוקה.

קראו את הפנים

הסיפור שמאחורי בית הספר שפתחה הוא שונה לגמרי. היום שלמחרת זכייתה בתואר "המאפרת של השנה" בטקס אוסקר האופנה הישראלי, לווה במבול טלפונים מבתי ספר לאיפור שהציעו לה ללמד. נטאשה, עם אג'נדה פרטית משלה, השתעשעה ברעיון לפתוח בית ספר לאיפור. והופס! כך קם לו בית הספר הקטן והחביב במרכז תל אביב.

בקורסים שלה היא מתמקדת באיפור יופי ואופנה בסגנון בינלאומי. המנטרה שלה היא "ללמוד את הפנים". "הבעיה של המאפרות היא שהן ממהרות להיצמד לחוקים ולטרנדים שלא בהכרח מחמיאים לכל אחת", היא מסבירה, "כל פנים הן אינדיוויאליות ולכן דורשות איפור שונה". ובקיצור, לא מהספרים תבוא הישועה, אלא מזוג עינינו הטובות.

חשיפה: תיק האיפור הפרטי

לאחר הפצרות קלות, נטאשה מסכימה לחשוף את תוכנו של תיק האיפור שלה. כתמיד, תיקו של מאפר לא מכיל מוצרים של חברה אחת בלבד. תיק האיפור שבנתה דדנונה לתלמידיה הוא אסופה אקלקטית של המוצרים שהיא אוהבת במיוחד:
מייק אפ – "ליפט פאונדיישן" של מייק אפ פור אבר
צלליות – מאק.
שפתונים –מייק אפ פור אבר.
מסקרה – מייבליין ולוריאל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

חצי שגרירה

נטאשה היא אזרחית העולם וידעה ועבדה במקומות רבים. למה לה לחיות ולעבוד דווקא בישראל?. נכון סטיבן ווליסון מפורקיופייד טריז עבר לגור בבן יהודה. אבל כמה תמהוניים כבר יש?.
"זה משהו פנימי ועמוק" נטשה אומרת "חייתי באירופה, בארצות הברית, אבל החום, החוצפה והלחות עושים לי טוב. רק בישראל מרגיש לי נכון, רק פה אני רגועה". התשובה הזאת אולי לא תספיק לה כדי להתברג לתפקיד דוברת הסוכנות היהודית, אבל העיקר הוא שהיא תמשיך להניף בגאון את מברשות האיפור שלה, את זה היא יודעת לעשות לא רע בכלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully