וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזק בשבטיות

רותם רוזנטל

14.6.2006 / 10:34

הוא גס, גדול, חום, עבה ומאסיבי. לא, לא החבר החדש שלך, התכשיט האפריקאי שמשתלט על הקיץ הזה

"אני צוענייה בנפשי", אומרת רונית לנדסברג, "ותומר ואני רצינו לטייל ביחד. זה היה אמור להיות טיול קצר והוא הפך למסע של כמעט חמש שנים. הילדים שלנו הם אלה שהצמיחו לי שורשים. חזרנו ארצה כשהייתי בהיריון מתקדם עם הבן השני שלנו, לפני כמעט שלוש שנים. לחברים שלנו היתה חנות לתכשיטים ולאביזרי אופנה בהשראה שבטית בלונדון וידענו שאנחנו רוצים ליצור מקום כזה גם בארץ. התחלנו לעשות קניינות מכל העולם ואני מעצבת גם מלאי קטן של מחרוזות. את החנות, Go Native, פתחנו לפני חודשיים בתל אביב".

רונית לנדסברג ותומר פיינברג, מטפלת הוליסטית וצלם (שכבר עיצבו ושיווקו במהלך מגוריהם בחו"ל מותג בגדים קטן ששמו Colour Therapy). בחנות החדשה הוא מוכרים תכשיטים מחומרים טבעיים; ארנקי קוקוס, טבעות, מחרוזות ועגילים מעץ, אלבומי מוזיקה שבטית ואפריקאית.

"חשוב לנו גם לשמור על האנרגיות שלנו כאן" רונית אומרת "לכן תומר ואני עובדים בחפיפה בחנות ובני משפחה נוספים התגייסו לעזור לנו".

מעריצי בומבלה התאחדו

האמנות השבטית אהובה מאד העונה. חברת אמארו המוקמית יצרה קולקציה בהשראת האישה הקדמונית, למשל, וחברת מילר התבססה על מקורות אתניים וים תיכוניים. מלבד מקורות ההשראה כמו השמש, הירח, הכוכבים או העולם הפרה-היסטורי. גם החומרים הופכים טבעים יותר. בתכשיטים האפריקאים יש הרבה עץ, ושילובים של עץ ועור. נראה שעולם התכשיטים מתכונן בקוצר רוח לפסטיבל בומבלה עולמי.

בגו נייטיב חשים בהתחזקות הטרנד. "אנחנו מקבלים המון תגובות חיוביות מאנשים שנכנסים לכאן, ונכנסים אנשים מכל הגילאים. אין לנו לקוח טיפוסי. גם רות דיין, אלמנתו של משה היתה כאן והחמיאה לנו מאוד, גם לקוחות מקועקעים חובבי פירסינג מוצאים כאן תכשיטים, גם סטייליסטיות לוקחות מאיתנו בגדים להפקות וגם ילדות בנות 12 קונות צמידים במתנה לחברות שלהן.

מחירים: 60-1,200 ש"ח
מרכז בעלי מלאכה 3, תל אביב, 03-6200857

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully