וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש: בגדים שלא מזיעים איתם

רותם רוזנטל

18.6.2006 / 13:21

חברת The North Face הביאה לארץ בגדים לגברים ולנשים שאי אפשר להזיע או להסריח איתם

בטכנולוגיית ה- X-Static ניתן לייצר בגדים שבאריגים שלהם משולבים סיבי כסף ואלה מונעים מהגוף להזיע על שום שהם מצננים אותוץ. אם בכל זאת מתרחשת הזעה, מנטרל הסיב את הריח.

עכשיו הגיעו לארץ בגדים שיוצרו בטכנולוגיה הזאת, שהתגלתה גם כיעילה לייצור נעלים וגרביים עבור חולי סכרת, כיוון שהיא משפיעה על זרימת הדם שלהם ועשויה למנוע הסתבכויות וקטיעת גפיים.

מי שמקשיב לקולות הטוענים כי בזיעה יש חומרים אנטיביוטיים והיא חיונית לגוף ויודע כי הזיעה היא הדרך של הגוף לצנן את עצמו ולנקז רעלים, לא יאהב את הטכנולוגיה החדשה. מי שלא מוכן להזיע בשום מחיר ולא יסכן את הופעתו הנקייה בכתמי זיעה על החולצה יאהב אותה. כרגע יש רק גופיות לנשים המזיעות בחנויות בארץ. יתר הקולקציה לנשים תגיע בהמשך.

הטכנולוגיה גם הופכת את הבגדים המיוצרים בה, לקלי משקל, פרט שיכול להיות חיוני עבורכם אם אתם טסים הרבה ולא רוצים שהמזוודה שלכם תעבור את המשקל המותר.

חברת The North Face הוקמה בשנת 1966 ומתמחה בייצור אופנה וציוד מקצועי למטיילים ולעוסקים בענפי ספורט אקסטרים. החברה מעניקה חסויות לאלופי עולם שעוסקים בטיפוס סלעים, מטפסים אלפינים, גולשי סקי וסנובורד. לאחרונה, נתנה החברה חסות גם למשלחת הישראלית הראשונה שנסעה לאוורסט.

מחירי הבגדים בסדרת הטיולים החדשה: 259-499 ש"ח.
ניתן להשיג ברשתות החנויות למטייל וריקושט ובחנויות נוספות לציוד טיולים ומחנאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully