וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא יוצאת מהחיתולים

רותם רוזנטל

19.6.2006 / 9:50

אנה.ק עם מכנסי החיתול שלה, בלטה בנישת המתלבשות העירוניות. עכשיו, בהריון, בדרך לחיתול הפרטי יוצאים ממנה דברים אחרים

מכנסי החיתול שהחדירו את קרן זרקה, מעצבת אופנה ובעלת המותג Anna K. לתודעה, כבר לא עומדים במרכז הבמה. הם נדחקו קצת הצידה לטובת בדי טריקו גמישים וגזרות שמשלבות את החספוס המוכר של זרקה עם רומנטיקה, טול ותחרה. המעצבת בהריון וכולם מוזמנים להתבשם מהתחושה הנשית הנינוחה שעולה מהקולקציה החדשה שלה.

בחנות שבכיכר מסריק תלויות שמלות טריקו שנראות קצת כמו חולצת טי-שירט שהתארכה. שמלה מהסוג שלא מעיק מדי על הגוף בחום ויכול להתאים גם לבטן הריונית. לידן שמלות סטרפלס חלקות מטריקו ושמלות כפתורים בגוונים ניטרליים.

על הסטנד ממול אסופת שמלות, גופיות וחצאיות בצבעים בהירים ווריאציות על קומבינזונים. מי שתוכל להרשות לעצמה גם אחת מהחגורות של רובי סטאר שנמכרת בחנות או זוג נעלי עקב של Miss Dater ששוכבים על הרצפה, יכולה לצאת מכאן עם לוק קיצי מעניין ומסוגנן.

הקטלוג נמצא באיזור הדמדומים שבין נשיות לחספוס. הדוגמנית מצולמת בשמלות רכות, עם סטיילינג אלגנטי (כובע רחב שוליים, שרשרת פנינים) במעין מחסן של בית חרושת. לפעמים לובשת הדוגמנית תחתוני וינטאג' וחולצת טריקו מוצלחת כשהיא נשענת על מכונות ישנות ולפעמים גופייה עם דיטיילז וג'ינס צינור כשהיא יושבת על מדף ומקשיבה לטייפ ישן באוזניות ענקיות.

חלק מהסיטואציות המצולמות נראות קצת מאולצות ואין מספיק בגדים בקטלוג. מומלץ אם כך לבקר בחנות, שם לומדים שהקולקציה עשירה, מתאימה למידות שונות ומעניינת הרבה יותר מכפי שמוסר הקטלוג.

זרקה עסקה בהלבשה עוד לפני שהפכה למעצבת. בתחילת דרכה, הדגמים שלה נמכרו בכתומנטה, שיין ועלמה. לפני כשנה וחצי היא פתחה את החנות בכיכר מסריק ובכך נתנה את אחת מיריות הפתיחה הראשונות להולדת המתחם, שעמוס היום בחנויות מעצבים, בתי קפה וברים.

פרישמן 75, תל אביב, 03-5291244.
מחירים: מכנסיים: 200-520 ש"ח, חולצות: 180-360 ש"ח, חצאיות: 280-450 ש"ח, שמלות: 330-820 ש"ח, נעליים: 280-1,300 ש"ח, חגורות: 110-260 ש"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully