וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפגיזה בטול ובתחרות

רותם רוזנטל

22.6.2006 / 13:40

דינה גלס נסחפת כל עונה אחרי אובססיה אחרת. בחורף הטרידה אותה הכתף, הקיץ היא נשאבה לאזור שבין הצוואר לחזה

"בכל עונה מובילה אותי אובססיה כפייתית אחרת", אומרת המעצבת דינה גלס (36), "העונה התמכרתי לאזור שבין בית החזה לצוואר. אם בחורף הטרידה אותי הכתף ובקיץ הקודם המחשוף, העונה בדקתי מה אפשר לעשות עם הסגירה של המחשוף; מה קורה לו עם תחרות, טול ואפליקציות".

כמו הבגדים של גלס, שנראים בדרך כלל כמו שאריות של פנטזיה או של חלום מתוק שהרגע נגמר, כך גם היא נשמעת כשהיא מדברת על העבודה שלה. היא מאוד אינסטינקטיבית, מובלת על ידי תחושות ומדברת בכנות על מה שעבר עליה בדרך למוצר המוגמר. "יש משהו יותר מתקתק בצבעוניות של הקולקציה החדשה שלי. היתה לי תחושה שאני נוגעת באמריקנה – בפרברים האמריקאים של שנות ה-70'.

"יש בדגמים החדשים צבעוניות ופרחוניות ענפים, יותר טורקיז וכתום ובכלל הדפסים צבעוניים. אני לא יודעת אם מרגישים את זה כשמביטים בבגדים, אבל אני חשבתי על ילדת הפרברים האמריקאית כשעיצבתי אותם. לפעמים פשוט נראה לי שרק אני מבינה למה אני מתכוונת וזה לא ממש עובר הלאה".

בחנות העמוסה שלה ובקטלוג יש שורט'ס בטורקיז עם הדפס של פרחים, טי-שירטים וחולצות טריקו שונות עם תחרות מעודנות שסוגרות את המחשוף, שמלות צ'רלסטון עם אפליקציות באזור החזה, שרוולונים תפוחים בצבעי פסטל עם נגיעות של לורקס, מכנסי פנסים קצרים ומכנסי ברמודה (גם הם פרחוניים, כמובן); הפריטים מעוצבים בהקפדה ומעניינים. יש מעט מדי דגמים בקטלוג שמתפרק גם לגלויות, אבל הוא מצליח להעביר אווירה.

שמעתי שמדברים עליי

בשנתיים וחצי שעברו מאז שגלס פתחה את החנות שלה ברחוב נחמני בתל אביב ובשבע השנים שעברו מאז שהחלה לעצב כעצמאית, השם שלה תמיד עולה בשיחות על מעצבים צעירים ומעניינים.

"אולי זה בגלל החיבורים שאני יוצרת", היא אומרת ברוך כמעט נבוך, "בעיקר חברים שלי אומרים לי שיש דיבור סביבי. אני דווקא לא מרגישה ייחודית, אולי בגלל שאני מקפידה דווקא על דרך עבודה מסורתית ושימוש מסורתי בחומרים; אני מתחילה מהצללית, מעין לוק כללי שהוא המפתח להתחלה, אחר כך מחפשת את הבדים והחומרים ובשלב הסופי מתחרעת על האבזור, שמשתנה מדי עונה. הייתי רוצה דווקא ליצור מגה-קולקציה מגובשת ועמוסת פריטים כמו שעושים מעצבים בחו"ל. אולי זה עוד יקרה. בינתיים, אני מרוצה מהעשייה שלי".

מכנסיים: 440 ש"ח - 550 ש"ח, חולצות: 150 ש"ח - 370 ש"ח, שמלות: 400 ש"ח - 1100 ש"ח, שרוולונים:280 ש"ח - 380 ש"ח, חצאיות: 500 ש"ח - 600 ש"ח

דינה גלס, נחמני 35 ת"א, 03-5602493

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully