וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרגשות פרובנציאלית אחת ביום

רותם רוזנטל

23.6.2006 / 10:37

די.ג'יי ארון,ישראלי לשעבר, שמנגן הערב בת"א, הוא התקליטן המועדף על מעצבי על. המסר המרגיע: המסיבות שלהם דלוחות

לא ברור מה רון אביזקר - די.ג'יי ארון עשה כדי להקסים את הממותות הגדולות של עולם האופנה העולמי אבל זה עבד ואביזקר הוא התקליטן המעודף במסיבות שנערכות אחרי התצוגות הנחשבות. אולי זאת העבודה שחוץ מכישרון, כל טי-שירטס פשוט ניראת עליו מצויין.

למעט העובדה שבטח משלמים לו יפה והוא מריח את הבשמים הכי יוקרתים אחרי שהרחבה מתחילה להזיע, החדשות שמחזירות לפרופורציה הן שלפי הדיווחים שלו, כל קלאבר מבאר שבע, נהנה הרבה יותר מג'יזל. "המסיבות אחרי התצוגות הן מסיבות של שמפניה" הוא אומר "מסיבות של כל המי ומי, נעמי קמפבל וכל מיני כאלה. הם לא ממש משתגעים במסיבות האלה. די משעמם, האמת".

דין ודן עושים דני דין

האחים התאומים מקנדה דין ודן קייטן, שעומדים מאחורי המותג המצויין D-Squarred מיתגו אליהם את ארון במסיבה במועדון במילנו. "דין ודן היו במסיבה והתלהבו מאוד ויצרו איתי קשר", הוא מספר, "ככה נוצר גם הקשר עם דולצ'ה וגבאנה, ומאז אני מלווה אותם במסיבות, בשבוע האופנה ובתצוגות שלהם בכל העולם.

"במסיבות האלה תמיד כולם לובשים את בגדי המעצבים שמארגנים את המסיבה, זה חלק מהעניין. בתצוגות אין מצב לאלתר סט. המוזיקה של המסיבה של אחרי התצוגה היא זו שמעודכנת מבחינה אופנתית. אני מתקלט אלקטרו האוס, שזה די שונה ממה ששומעים בתצוגות עצמן בדרך כלל".

ארון נמצא בימים אלה בישראל, לטובת מסיבה שיתקלט בה היום, שישי ה-23.6, באומן 17 בתל אביב. "זאת מסיבת השקה לפסטיבל הגייז האירופי Loveball שייערך בתחילת אוגוסט בברצלונה. המסיבה הזו היא חלק מפסטיבל של מסיבות שהרבה מועדונים מכל העולם התאגדו וארגנו ביחד. מגיעים מארגני האירוע הספרדיים, חשפנים ועוד כל מיני. אני שמח שהצלחתי להביא את הפסטיבל הזה גם לכאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully