וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוש עוד קצת צבע בשורשים

רותם רוזנטל

27.6.2006 / 11:52

ניקול קידמן חזרה לשורשים והתחתנה עם אוסטרלי, בעיר מולדתה סידני. אולי בסוף היא גם תשוב למעצבת האוסטרלית שלה

באופן כמעט פטריוטי, הבגדים שהכי מתאימים לשני מטרים הג'ינג'יים שידועים גם כניקול קידמן, הם באמת אוסטרליים. קיט ווילו מישלמור (30) היא מעצבת צעירה מהיבשת הענקית, שיוצרת שמלות סקסיות, אווריוריות ורומנטיות במיוחד שלא רק קידמן נראית בהן נפלא, אלא גם יתר הלקוחות – קמרון דיאז, בריטני ספירס, קייט מוס, קייט בלאנשט ועוד.
מישלמור, בעלת תואר בכלכלה ויחצ"נית אופנה לשעבר, חשפה לראשונה את דגמיה תחת המותג Willow בשבוע האופנה האוסטרלי במאי 2003, חצי שנה בלבד לאחר שהקימה את המותג. הדוגמניות שלה צעדו אז בלנז'רי עם רצועות מתוכשטות ומישלמור קיבלה שבחים על התצוגה וסומנה כאחת ממעצבי הלנז'רי היחידים והמתוחכמים באוסטרליה.

ב-2004 היא עברה שלב והתחילה לצרף אלמנטים של לנז'רי לשמלות דקדנטיות, אלגנטיות ורומנטיות מחומרי גלם יוקרתיים. יכול להיות שהמעבר לשמלות לא נבע רק מהחלטה אופנתית, אלא גם מהקשיים הכלכליים של תחום עיצוב הלנז'רי באוסטרליה, שנובעים בעיקר מעלות הציוד.

"אני מאמינה שבעוד חמש שנים", היא אמרה אז למגזין The Age האוסטרלי, "אף אחד לא ייצר לבנים באוסטרליה ויהיה קשה מאוד למעצב חדש להיכנס לתחום הזה".

באותה שנה בגדיה הגיעו למהדורות שונות של הווג ולמגזינים נוספים ברחבי העולם, מישלמור הציגה שוב בשבוע האופנה באוסטרליה והוזמנה גם למקבילו הלונדוני והנחשב. ב-2005 היא הגיעה לבמת שבוע האופנה הגדולה באמת – בניו יורק. היום נמכרות השמלות שלה בלמעלה מ-80 בוטיקים ברחבי העולם. בלבנון יש. בישראל לא מצאנו.

בגדה עם שאנל

בשמלה לבנה, רחבה, שמכסה על בטן הריונית, עם צווארון ויקטוריאני ושרוולים תפוחים (אין תמונה אבל אתם לא מפסידים. הלוק סנדרה רינגלרי במקצת) היא הציגה לאחרונה את קולקציית הפנאי שלה ל-2007, ששמה "נשיקת פרפר", בצ'לסי שבניו יורק. הקולקציה תהלום נשים שנוטות לטופף על יאכטות בשמלות בגווני אדמה ושחור עם תחרה במחשופים או עם רצועות וי שחורות וסקסיות על החזה.

קידמן אהבה את הסגנון של ווילו עד שנת 2004, מאז ואילך היא לובשת המון ז'אן פול גוטייה ושאנל. ככה זה כשאתה בית אופנה אדיר כוחות שיודע להידחף. אבל בגלל שהחתונה עם זמיר הקאנטרי האוסטרלי, בעיר הולדתה סידני, מסמלת חזרה שלא לומר ריצת אמוק של קידמן, לשורשים, אולי גם לווילו תבוא העדנה והלקוחה המפורסמת תשוב גם אליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully