וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה, בחרי בבייסיק

שני פישר

28.6.2006 / 9:50

למה תמיד מזהים אותנו בחו"ל? אולי כי הישראליות מתאפרות כמו ישראליות? טיפים ליוצאות לחופשה

מורה לאיפור שאל פעם "איך מזהים מרחוק ישראלית בחו"ל?" וענה בחוכמה "שילוב של עור שחום ושיער אדום". זוהי רק דוגמא אחת מרבות למראות שבמחוזותינו נראים טריווילים ולגיטימיים ובחו"ל נראים, במילים עדינות, קצת אחרת.

עונת הנסיעות לחו"ל בפתח וטרם העלייה למטוס כדאי לערוך מספר שינויים בהרגלי האיפור, בהתאם ליעד הנסיעה, כדי שבזמן המוגבל והיקר שמחוץ לגבולות המדינה, אפשר יהיה להיטמע בנינוחות בהמון מבלי שאף אחד ישאל אתכן שאלות התמצאות בעברית.

ליוצאות למדינות ים תיכוניות

לאיטליה וספרד, שתי ארצות שחולקות איתנו ים ואגן, יש כמה קווי איפור משותפים. המראה הים תיכוני מתאפיין בצבעים חמים ממשפחת האדמה. איפור העיניים מודגש ודרמטי ומתקבל בעזרתו של השילוש הקדוש – אייליינר, עיפרון שחור ומסקרה.

אל תחסכנה בכמויות- כמה שיותר שחור ודרמטי, ככה יותר טוב. בניגוד להרגל- לחבר בין האייליינר לעיפרון השחור בקצה העין, מומלץ להשאיר מרווח בינהם כדי ליצור אשליה של עין פתוחה יותר.

אם הפנים עצמן הן בגוון שזוף, טבעי, הברונזרים המבריקים ממש לא נחוצים. השפתון הרצוי לים תיכוניות הוא ממשפחת האדומים, הכהים: הארגמן, החציל ואדום יין יתקבלו בברכה וישתלבו נהדר עם הפטוצ'יני או עם הטאפס.

פריט חובה במזוודה- מסקרה מסקרה ושוב, מסקרה.
תשאירו בבית – צללית ורודה או כחולה.

לשיקיות הטסות לצרפת

צרפת אס טרה שיק, וכדי לומר את המשפט הזה באופן משכנע, אנו אמורות גם להיראות בהתאם. האופנה הצרפתית היא השלטת והמכתיבה בעולם, ונציגותיה בתחום האיפור הן החברות הנהדרות דוגמאת לנקום, איב סאן לורן ושאנל.

האיפור הצרפתי מעודן, נקי ומינימליסטי ובניגוד לדעה הרווחת, דורש לא פחות השקעה מאיפור "כבד". העיניים לא מצריכות איפור רב ובקלות ניתן לוותר על תחימה או על צלליות. לנשים שמרגישות עירומות ללא איפור- ניתן לתחום את העין בקו אייליינר דק שלא מתעבה ולא יוצא מגבולות העין.

טיפ נוסף – במקום עיפרון שחור מומלץ לשים על העפעף התחתון דווקא עיפרון לבן ש"פותח" את העין. המסקרה חשובה וצריכה להיות עדינה ומדוייקת.

גוון המייק אפ הוא כצבע הפנים וחשוב מאוד שלא יהיה מבריק. סומק ורוד או אדום עדין יתן את הגימור הסופי והכי הכי חשוב- השפתון האדום שילך נהדר עם כוס יין בורדו, בציר 2001.
פריט חובה במזוודה- שפתון אדום-עז-מאט וקלאסה.
תשאירו בבית-ברונזרים.

ליוצאות לאנגליה

באנגליה, המדינה שהמציאה את הפאנקיסטים, האנרכיה מתבטאת גם בהרגלי האיפור. דווקא היעדר החוקים מחייב מידה רבה של יצירתיות ותעוזה. הצבעים הצעקניים הם הבייסיק של הצלליות ויש צורך ברמת דיוק גבוהה, שתתקבל בעזרתה של מברשת הצלליות. כל הנצנצים למינהן מאוד זמינים באנגליה וכמוהם גם הריסים המלאכותיות בשפע צבעים ואורכים. כיאה למדינה קרה, עור הפנים לבן וצח ולכן כדאי להשתמש במייק אפ בגוון אחד בהיר יותר מגוון הפנים.

גווני השפתונים המומלצים הם האדום העז, ורוד בזוקה או כתום, שיתנו את הפוש לשיר ברחובות "גוד סייב דה קווין" במבטא בריטי, אותנטי ובועט.
פריט חובה במזוודה- צללית ורודה או כחולה.
תשאירו בבית- צללית חומה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

לעשירות שטסות לארה"ב

ארה"ב חיה, נושמת ומקיאה טרנדים, לכן המראה של היום צפוי להתחלף בעוד יומיים בקירוב. מגמת האיפור הנוכחית היא מראה קייצי ו"אובר" שזוף. רק שלא תטענה לחפש חוף ים באי מנהטן, השיזוף מתקבל באדיבותם של הפודרות הברונזאיות, השימרים ומיטות השיזוף הפזורות בכל פינת רחובות.

בסך הכל יש משהו מאוד שמרני וחסר תעוזה באיפור האמריקאי. באיזור העיניים נדרשת צללית אבקה פנינתית עם פיגמנט סולידי, קצת שחור מתחת לעין ומסקרה אימתנית. השפתון אף הוא סולידי- גלוס בגוון פוקסיה או אפרסק יעשה את העבודה. ומכאן, עם תוספת לא מבוטלת של חמצן על הראש, תהפוכנה לעוד שיבוט של ג'סיקה סימפסון, לא שווה?.

פריט חובה במזוודה- משזף ברונזרי.
תשאירו בבית – את הצלליות מלונדון.

ובקשה לסיום – בזמן שאת משוטטות בשדרה החמישית, בשאנז או באוקספורד סטריט, בדוקנה גם את חברות האיפור שטרם הבליחו ארצה. כך, לדוגמא, צרכניות נלהבות ייבאו ממילאנו מייק אפים של מאק, טרם התמקמותה של החברה בקומת קרקע בקניון רמת אביב.

לפני כחודש חזרה מניו יורק חברה נרגשת עם עור פנים זורח תודות לקונסילר של בובי בראון (שם בעייתי אמנם, אך במאפרת נקבית ולא אלימה עסקינן). חוץ מזה, היש הנאה גדולה יותר מלומר את המשפט "זה מפאריס" בנימה מתנצלת לכאורה? אבל אל תצאו מניאקיות לגמרי, תביאו דוגמיות לחברות טובות ולבנות שכותבות על איפור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully