וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטנסן עושה בגדי ויקינגים

1.7.2006 / 10:50

דוגמנית העל לשעבר, הלנה כריסטנסן ושותפה לחנות "בוטיק" בניו יורק, הוציאו קו מצומצם של שמלות יוקרתיות בהשראת בגדי העבודה של הויקינגים

דוגמנית העל לשעבר, הלנה כריסטנסן הדנית (37) מי שתצרב בתודעה לנצח כבחורה היפה שמתגלגלת עם כריס איזק על החוף, בקליפ לשיר "משחק מרושע", מציגה בימים אלה קו שמלות מיוחד שיימכר רק בחנות שלה בניו יורק, "בוטיק". את הקו, שמכיל שבעה דגמים בלבד, עיצבה כריסטנסן עם חברה הוותיק ושותפה לחנות ליף סיגרסן והוא נוצר בהשראת הבדים והגזרות של בגדי החקלאים הסקנדינבים. סביר שהוויקינגים לא העלו בדעתם שבגדי העבודה שלהם יהפכו יום אחד לשמלות מעודנות שעולות 285$.

כריסטנסן ושותפה הכריזו על כוונה לייצר רק 25 פריטים מכל דגם. שמלות הקיץ הקלילות של המותג עשויות מבדי פשתן רכים, עם גימורי רקמות ותחרות עדינות ומזכירות קומבניזון.

את החנות פתחו השניים רק לפני שנה וקצת. במהלך השנה האחרונה כריסטנסן גם היתה עסוקה בצילומי הסרט הדני "אלגרו". את הנסיון הקולנועי היא צברה פעם הקודמת שבה תועדה על המסך הגדול היתה בסרט עתיר הדוגמניות – פרט א פורטה של רוברט אלטמן ב-1994. הכניסה היא תיזכר לנצח כבחורה שהתגוללה עם כריס אייזק על החוף בקליפ הדביק "משחק מרושע".

כילדה, כריסטנסן בכלל רצתה להיות מוזיקאית, אבל הקריירה המבריקה התפלקה לה כשהיא החלה לדגמן בגיל 9. בגיל 18, היא עברה לדגמן בפריז עבור המגזין "אל" והשתתפה בתחרות מיס תבל ב-1986. היא לא זכתה בתחרות, אבל התגלתה על ידי הצלם פרידרמן האוס ב-1989, מה שהוביל לנסיקת מעמדה בעולם הדוגמנות והצטרפותה למועדון הסגור של דוגמניות העל של שנות ה-90'. וסראצ'ה ולגרפלד לא הפסיקו להתפעל מהגזרה שלה וגליאנו אמר עליה ש"היא ממלאת בגדים בחיים ואש". אולי בגלל זה היא מככבת באינספור קטלוגים של ויקטוריה'ס סיקרט. היום היא מחלקת את זמנה בין ניו יורק לקופנהגן ולפי מטורי הרכילות, מבלה לא מעט זמן עם האחיין של אנג'ליקה יוסטון, ג'ק יוסטון בן ה-23.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully