וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתקמת השנה

רותם רוזנטל

30.6.2006 / 8:30

גם לא תואשם בסוף בשימוש בסמים וגם זכתה מחדש בקמפיין של ברברי. עכשיו קייט מוס היא באמת מודל לחיקוי

אחרי שחברת האופנה ברברי בעטה במגף שפיץ בישבנה המצומצם של קייט מוס בספטמבר, זמן קצר אחרי צילומי הקוק וקילפה את הפוסטרים שלה מהקירות, מתברר כי ביום שני הקרוב ייצא קמפיין חורף של החברה בכיכובה של הדוגמנית הבלתי נגמרת.

את הקמפיין שצילם מריו טסטינו, יוביל צילום שחור-לבן של מוס במעיל גשם מתחרה, עם הסלוגן: "משפחת ברברי". בקמפיין משתתפים גם סמלי תרבות בריטיים וצאצאיהם בינהם השחקן מקס איירונס (אבא: ג'רמי) שמצולם על רקע נופי העיר.

מוס, שהפסידה חוזים בשווי מיליוני דולרים עם שאנל, H&M וגלוריה ונדרבילט אחרי שערוריית הקוק, מצליחה לשקם בחודשים האחרונים את הקריירה. אחרי שהתנצלה בפני "כל האנשים שאכזבתי" והתאשפזה במוסד גמילה, היא חזרה להופיע על שערי מגזינים וחתמה על חוזים עם קלווין קליין, עם המותג הסלולרי "וירג'ין מובייל" ועם מותג האופנה הצרפתי Longchamp. לאחרונה הודיעה התביעה הבריטית כי מוס לא תואשם בשימוש בסמים מחוסר ראיות (השער של הדיילי מירור הא לא ראייה חותכת). מאחר וקמפיין ברברי צולם כנראה לפני הודעת בית המשפט, נראה שהחברה לקחה עם מוס צ'אנס שהצליח או שבמשפחת ברברי נוטים להיבהל בהתחלה אבל בסוף עומדים מאחורי הצאצאים. במיוחד אם הם יודעים להביא כותרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully