וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה אולמרט לאימאג'

רותם רוזנטל

6.7.2006 / 11:06

בעוד בתו של רה"מ ישראל מתרכזת בענייני רוח, בתו של רה"מ צרפת, מארי דה וילפן, סגרה חוזה כדוגמנית הבית של ג'יבנשי

אחרי שהודיע ראש ממשלת צרפת, דומיניק דה וילפן, כי אין בכוונתו להתמודד לנשיאות ב-2007 יצאה בתו הבכורה בהצהרה משלה - מארי בת ה-20 הפכה לדוגמנית החדשה של בית ג'יבנשי. ענקית האופנה שכרה את שירותיה לטובת פרסום הבושם החדש שלהם "מלאך או שטן", “Angle or Demon". הבחירה של בית האופנה מוכיחה שני דברים: א. החיבה לחשיפה עוברת בתורשה. ב. בתו של רוה"מ היא מלאך או שטן בעיני חברת ג'יבנשי וכשייצא הקמפיין, נדע איזו משתי היישויות הם רואים בה.

הקמפיין החדש שונה לגמרי מהקמפיינים הקודמים בהם כיכבה ליב טיילר. אם בצילומים של טיילר הלוק היה עכשווי ואורבני, הרי שבצילומים של דה וילפן יש נברשת שנדליר מהודרת, תסרוקת בלונדית, רכה וגלית ואיפור בנוסח כוכבת קולנוע הוליוודית מהפיפטיז. דה וילפן מביטה במודעה של ג'יבנשי אל עבר נקודה רחוקה, כשהיא מהורהרת (אולי היא מנסה לחשב את קולות החיילים).

זו לא הפעם הראשונה שבתו של רה"מ מתייצבת מול המצלמות. היא הספיקה כבר להצטלם למגזין אל, להדס בשמלת כלה בתצוגת הוט קוטור, לדגמן עבור מעצבת בגדי היוקרה דיאן פון פרסטנברג ולגלם תפקידים קטנים בשלושה סרטים. גם אחיה בן ה-19, ארתור, הוא דוגמן מתחיל. ממש משפחת תירוש המקומית (רונית, רותם ואיתי). בעוד שיש קולות מסביבנו שטוענים שדנה אולמרט היא יפה ומושכת (טוב, קול אחד בעל טעם חד פעמי) וואלה! אופנה יסתפק בצילומי דוגמנות של דנה אולמרט, המקבילה הישראלית, בקטן ובשחור לבן, במוסף הספרים של הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully