וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נרשם פטנט על חולצת הנקה ישראלית מבטיחה

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

3.7.2006 / 12:40

חולצת ההנקה החדשה ניראת כמו גרסה אבולציונית מתקדמת יותר של חולצות ההנקה הקיימות

נשים נוקטות בפעולות וירטואוזיות מסובכות רבות, כדי שלא כולם יראו להן, כשהם מיניקות במקום ציבורי. מפנות את הגב, מזיעות מתחת לסינר גדול מבד שעוטף את הצוואר שלהן וקצת חוסם את זרימת האוויר לתינוק, מגדלות שיער ארוך שיסתיר ועוד.

החולצה שפיתחה אריאלה וקנין, (30), בעלת החנות Bluebear התל אביבית לעיצוב חדרי ילדים ניראת כמו התקדמות אבולוציונית של חולצות הנקה הקיימות. היא עתירת בד, לא נצמדת ומחמיאה לגוף המתאושש מלידה. המעצבת גם טוענת שהיא מסתירה לחלוטין את השד המניק. אפשרויות הקשירה שלה הופכות אותה למגוונת, פתחי ההנקה מוצנעים בצידי החולצה ולבד שעוטף את הבטןיש שכבה כפולה (מחטב?).

החולצה מגיעה בגזרת גופיה או עם שרוול קצר (בקרוב יהיה גם דגם עם שרוול ארוך) במידות:S,M,L ובצבעים ירקרק, תכלת, שחור, לבן, ירוק-זית, אפור-עכבר, אפור כהה בשילוב ורוד, אפור כהה בשילוב חום, או ורוד ואדום. ועקנין כבר רשמה את החולצה כפטנט.

מחיר: 199 ¤.
ניתן להשיג ב: Bluebear – מלצ'ט 25 ת"א; תינוקל'ה – אבן גבירול 183 ת"א; בייבי טבע , דיזינגוף 203 ת"א; בייבי טבע – קניון קסטרא בחיפה; מוצצים – הלחי 17 בני ברק; מוצצים לישנסקי 17 ראשל"צ; סניפי רשת דיאדה – שדרות בן גוריון ת"א, פרדס חנה ומודיעין; ילדותי בכפר – גדרה; טין-טן – עפולה; גלגול – עמק רפאים 8 בירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully