וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל זמר גוטייה

רותם רוזנטל

5.7.2006 / 14:34

הראפר אל אל קול ג'יי החליט שהוא מעצב אופנה וג'ניפר לופז מוציאה קולקציה חדשה שמצילה לה את השיק הפרחי

במשך כחמש עשרה שנה הראפר אל אל קול ג'יי (ראשי תיבות של "Ladies Love Cool James" - שמו האמצעי הוא ג'יימס) התעסק בעיקר במוזיקה וחרט את שמו על מפת ההיפ הופ. אבל בשבוע האופנה שנערך בפברואר האחרון בניו יורק, תותח ההיפ-הופ הציג פתאום את הקולקצייה הראשונה בעיצובו, טען שקוראים לו טוד סמית' וביקש שיתייחסו ברצינות לדגמים האלגנטים-מסחריים שלו.

לפעילות של אל אל כמעצב אופנה יש בינתיים הדים חיוביים. הוא גייס צוות מנוסה ושם בראשו את לורי שרם, שעבדה קודם במותג הבית של בית הכלבו ברני'ז בניו יורק ומעילי הסתיו-חורף שלו עומדים להימכר בנימן מרכוס, ענק האופנה האמריקאי שמוכר פריטים של כל הגדולים.

האג'נדה שלו היא עיצוב בגדים "עם מראה עשיר, של אדם מצליח, בלי לנקר עיניים". ההשראה שלו מגיעה מהביוגרפיה שלו שכוללת טיפוס מילדות ממוצעת בקווינס כבן להורים גרושים, פריצה כדי ג'יי ועלייה עד למעמד של סלבריטאי הוליוודי.

לסתיו עיצב הראפר השרירי והמקועקע, בין השאר מעילים מוצלחים ועשירים בגווני קרמל ודבש עם שילובים של עור וצמר כבשים שאותם הוא מייעד לאישה העצמאית, היצירתית, המצליחה והסקסית. לאביב הבא עיצב טודי קולקצייה רומנטית עם הרבה אדומים וורודים, סרטים מתנפנפים וחצאיות עם שכבת תחרה. בקו הגברים יש קונספט אחר לגמרי – טי-שירטים עם הדפס של גבר שמזכיר קצת את אתם-יודעים-מי, ועם שילובים של רקמת זהב איפה שבדרך כלל יש שרשרת; חולצות מכופתרות שמשולבת בהן המילה Respect, כבוד, בסגנון גרפיטי, ממש כמו הקעקוע של בעלי החברה.

מכורה לקפושון

באלבום האחרון שלו אל אל אירח מעצבת בגדים מזמרת אחרת, ג'ניפר לופז. הדואט שלהם "Control Myself" הוא הסינגל הראשון ששוחרר מהאלבום. במקרה של לופז, אם קולקציית המותג המוכר והיותר ותיק שלה, JLO, נראה כמו מיטב אופנת אלנבי ביום סתמי במיוחד, עם המון וריאציות על קפושונים, הרי שאת הסטייל שלה מציל המותג החדש יחסית – Sweetface.

ג'ינה ריזו, המעצבת שעובדת בצמידות ללופז, סיימה בימים אלה לעבוד על אופי הקולקציה של אביב 2007 – "הלוחמת המלאכית". הלוחמת היא זו שמביאה את הזוהר הנוצץ בעיניים מעושנות, שמלות צמודות עם טול ותחרה ודיזטיילז נוצצים.

צירפנו לכתבה גם תמונות של מותג האופנה שהקימה גוון סטפני סולנית נו דאוט, אבל היא מתרכזת מתאוששת בימים אלה מהלידה והוציאה בינתיים רק שעונים חדשים. נמשיך לעקוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully