וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורז את הגיטרה?

רותם רוזנטל

8.7.2006 / 9:18

הדי סלימן, מעצב בגדי הגברים של דיור שכל עולמו מורכב מגיבורי רוק, עשוי לקבל נפנוף. כמעט דרמת טום פורד

כשהדי סלימן, מעצב בגדי הגברים של דיור מאז שנת 2000, ירד מהמסלול ביום חמישי שעבר, בקהל כבר ריכלו על כך שאולי מדובר בתצוגה האחרונה שלו בחברה. בימים אלה עסוק סלימן במשא ומתן מחודש על החוזה שלו, ולאיש לא ברור איך זה ייגמר. השמועות טוענות שבדיור לא ממש מרוצים מהדרישות שלו וכבר התחילו לגשש אצל מעצבים אחרים. און דה רקורד, אנשי דיור לא מעוניינים להגיב וגם סלימן לא בדיוק רץ לעיתונות.

בתצוגה בה הציג סלימן את בגדי הגברים של המותג לאביב-קיץ 2007, הוא הוכיח שוב למה נבחר ב-97' (בגיל 29) לעצב עבור איב סאן לורן, בית האופנה הראשון שנתן לו הזדמנות. הסגנון האנדרוגיני והמסקרן שבו הלביש את הגברים על המסלול היה יוצא דופן בנועזות שלו. הצלליות החדות והחתוכות המאפיינות אותו כיכבו כאן גם הפעם. הוא הציג קרדיגן שנראה כמו מעיל גשם; גופייה אפורה עם איקס באזור בית החזה; חולצה שחורה, עדינה ושקופה; ז'קט שחור עם פתח בשרוול העליון מעל לחולצה לבנה ועניבה דקה –הרואין שיק משולב ברטרו חד לאייטיז.

מקור ההשראה, החבר של קייט מוס

סלימן מעצב פריטי רוקנרול לילדי Pאנק צעירים עם אבא עשיר ואומרים עליו שמקור ההשראה הגדול שלו הוא פיט דוהרטי, סולן להקת הליברטינז לשעבר וסולן הבייבישמבלז בהווה, בן זוגה של קייט מוס, ומי שנמצא במסע הרס עצמי מתמשך כבר כמה שנים. את דוהרטי הוא פגש כשעבד על ספרו, "London, a birth of a cult". צילומים של דוהרטי מככבים בספר ויכול להיות שהעניבה הדקה ממסלול התצוגה בפריז קשורה בעיקר למראה של המסטול המסוגנן מלונדון.

נחטף לאיב סן לורן

בכלל, סלימן הצרפתי קשור מאוד לרוקנ'רול. ב-2004 הוא פרסם את Stage, ספר צילומים מעולם הרוק, הוא עיצב גם כמה עטיפות לאלבומי להקות, ביניהן להקת הרוק הרך הצרפתית, פיניקס. המעצב בן ה-38 למד תולדות אמנות באוניברסיטת Ecole de louver ולמד גם תפירה. מ-92' ועד 95' הוא עבד עם יועץ האופנה ז'ן לוק פיקאר וב-97' נחטף לאיב סאן לורן.

רק בעוד כמה ימים יתגלה אם סלימן ימשיך את דרכו של טום פורד, עוד מעצב גדול ונחשב שקיבל נפנוף פרידה מהמותג שהיה הכי מזוהה איתו, גוצ'י, או ימשיך לקדם את קו הבגדים של דיור. על כל פנים, לפי דיווחי סוכנויות הידיעות, פייר ברז', שותף באיב סאן לורן, כבר רמז על כך שהוא לא פוסל אפשרות לשיתוף פעולה נוסף עם סלימן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully