וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המראה המלוכלך

רותם רוזנטל ודנה דרבינסקי-טיקולסקר

7.7.2006 / 9:35

אפקט הטוסטר המגניב מתחיל לזלוג מהפקות במגזינים זרים לנערות מועדונים ולרחוב

כבר מזמן לא היה כאן אפקט מרענן כל כך כמו תלתולי הטוסטר הצפופים שהושגו במכשיר חשמלי. באייטיז הבריות לקחו את הטוסטר בשיא הרצינות והפכו ראש שלם לגלי עם המכשיר השורף. עכשיו זה אחרת.

יואל ברמי, מעצב שיער מוכשר מרחוב בזל בתל אביב, הרים הפקה יפה במיוחד לאחרונה ושילב בה אפקטים של טוסטר באופן מפוזר על ראש הדוגמנית. לא ראש שלם, רק נגיעות שנותנות טאץ' קל של מטאטא קש. התוצאה יצאה מוצלחת במיוחד.

ממספרת היילייטס ברחוב יהודה מכבי בתל אביב, גם היא מספרה שעובדת עם חומרים של לוריאל פרופסיונל, מוסרים בסיפוק שגם הם אימצו את הטרנד מהפקות במגזין בחו"ל וכי הוא פאנקי, "מלוכלך" משהו ומתאים לנערות מועדונים.

"את הטוסטר רואים היום בכל התצוגות, תערוכות השיער העולמיות והמגזינים", אומר דיוויס ביטון, מעצב שיער תל אביב שמתמחה בתסרוקות, "הטרנד הטבעי, שהיה חזק מאוד עד לפני שנה, מתחיל להיעלם. בנות שלא רצו להתקרב לפן לפני שנתיים מעדיפות היום מראה לטיני מהוקצע ומטופל היטב.

"מראה הטוסטר מתחבר לאופנת הצמות, ששולטת עכשיו בעיקר בתצוגות ובצילומי קטלוגים. זה מראה צעיר, שיש בו משהו מההיפ הופ. הוא בהחלט לא מתאים לכל אחת אבל בנות כבר התחילו לבקש ממני ליצור אותו במספרה".

אצל המעצב אבי פדידה החיבה לטוסטר כל כך גדולה, עד שאשתו צעדה לחופה בטוסטר על כל הראש: "עשינו לה אפרו והיה לה פרח בצד בשיער, זה היה נפלא. אני חושב שזה טרנד נהדר. הטוסטר עושה טקסטורה מדהימה ונפח לשיער. מצד שני, ספר שממליץ על מראה כזה חייב לעשות את זה מאוד בזהירות. הוא מתאים לטיפוסים מאוד מסוימים, בעיקר לבחורות עם מראה משוחרר ולא מוקפד. במספרה עשינו אותו, למשל, לתיכוניסטיות שרצו מראה מיוחד למסיבות סוף שנה".

"הטרנד הזה ישאר רק בהפקות אופנה", אומר המעצב אריק מאיוסט, "אני לא חושב שייכנסו אליי בנות למספרה ויבקשו טוסטר על כל הראש. הבנות רוצות דווקא לברוח מהמראה המחושמל. הן מתקרבות לאט לאט למראה המלוכלך, אבל עדיין רוצות להיראות נשיות ואסתטיות".

מעצב השיער אריק מאיוסט השתמש במראה הטוסטר בקטלוג המושקע של חברת הבדים שאנל גלרי. "בקטלוג היו המון דגמים והיינו צריכים להשתנות עם סגנון הבדים ולכן הטוסטר היה פיתרון טוב. זה מראה שמושך תשומת לב, אי אפשר להתעלם מהבלגן הזה בראש, הוא אפילו מצליח להסיט את תשומת הלב מהבגד. המראה הזה מלווה הפקות כבר המון שנים, כשכל פעם הוא חוזר בווריאציה קצת אחרת".

ביטון מקנח בטיפ לבחורה המחשמלת: "קל ליצור את המראה הזה בבית. הוא נוח, בעיקר בקיץ, כי לא צריך להתעסק בו יותר מדי ואפשר ליצור אותו גם על שיער חלק. קולעים צמות קטנות בשיער רטוב ונותנים להן להתייבש. כשמפזרים את השיער, מקבלים את המראה הגלי של הטוסטר. אם משחקים עם רוחב הצמות מקבלים גם גודל שונה של גלים".

כתובות המספרות:
יואל ברמי, בזל 32 תל אביב 03 5447333
דיוויס, ריינס 31, תל אביב, 03-5239915
אבי פדידה, וייצמן 24, תל אביב,03-6968163
אריק מאיוסט, דיזנגוף 298, תל אביב, 03-6020372

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully