וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחזיקו חזק, ממריאים

9.7.2006 / 22:30

בבגדי אסטרונאוט וקסדה, עלה המעצב ג'ון גליאנו וקצר תשואות על תצוגת הביזאר שלו לדיור. למה כאן אין כאלה משוגעים חינניים?

כל המעצבים בפריז מתחו את קצה גבול היכולת בשבוע שעבר כדי להתבלט בשלושת ימי התצוגות שהציגו את אופנת הסתיו ל-2007, אבל רק אחד מהם סיפק רגעים שלא ישכחו במהרה.
ביום חמישי האחרון עלו הדוגמנים על מסלול התצוגה של ג'ון גליאנו, מעצב הבית של דיור, ונראו, איך לומר זאת, כמו ניצולים מתאונה בה מחסן התלבושות של האופרה, נפל סט צילומים של סרט עתידני. גליאנו סיפר לטיימס הלונדוני שאת ההשראה למראות הימי ביניימים המופרכים שהעלה, הוא קיבל אחרי שצפה בסרט הצרפתי Les Visiteurs Du Soir (אורחי הלילה) שמתרחש במאה ה-15 ומספר מה קורה בלילה אפל במיוחד שבו בחור ובחורה מגיעים לטירתו של ברון כלשהו ומסתירים את היותם שליחיו של השטן. אכן, חומרים חזקים.

לתצוגה קרא גליאנו "כוכב בוטיצ'לי" והוא הציג בה קליאופטרות חמושות, שומרים ימי ביניימים, שמלות עמוסות אבני סוורובסקי, דוגמנים עם נברשות שנדליר, דוגמניות עם ז'קטים בחיתוך אליזבתני באדום ושחור, מראות רומנטיים בפסטל ומיד אחריהם מראות Pאנק בשחור מטאלי. עבודות שיער עצומות שהיתמרו על ראשי הדוגמניות וגם שריון שמחירו עובר את ה-150,000 דולר חלף מול הצופים. לפי דיווחי סוכנויות הידיעות, זמרת העבר שר, איוונה טראמפ ודרו ברימור התלהבו קשות מחוויית הקרקס של גליאנו ונצפו כשעינהן יוצאות מחוריהן. יש לציין עם זאת שלמרות כל השופוני, החליפות המתוכשטות ושמלות הערב המעודנות משיפון של המעצב, הן אלה שסחטו את אנחות ההתפעלות הגדולות באמת, מהקהל.

סוזי בעד

סוזי מנקס, עורכת האופנה האגדית של ההרלד טריביון כתבה כי זו הקולקציה המוצלחת ביותר של גליאנו לדיור עד היום וציינה כי "למעצב יהיה קשה להתעלות על האופנה התיאטרלית שיצר שם". מאידך, מלינה סוזי הלוחמת שהתמימות שאפיינה את העיצובים של גליאנו לפני עשר שנים כשהגיע לדיור, התחלפה בנימה קשוחה "כמו המסמרים שהציצו מהשריון שהציג".

מנקס גם הצליחה להוציא מראשו המקושקש של גליאנו ציטוטים מהם התברר שהשראות נוספות למראות החדשים, הוא קיבל מעבודות של סלוואדור דאלי, מהערים פירנצה, רומא, ווונציה ומאגם קומו. מה עם פיתה עם שקשוקה ברוטב עגבניות? לא מנה שסיפקה לך השראה?.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully