וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא אשכחך ואת אשכיך

רותם רוזנטל

12.7.2006 / 8:37

כת סודית של בנות עדיין משתמשת בקרם הגוף של מסק אויל שריחו מזכיר טיפות מאשכי צבי. עבורן יצאה הסדרה המחודשת

אחת התגליות הכי חשובות של גיל 15 היתה בקבוקון השמן הקטן עם הסרט הירוק של "מאסק אויל". אין ספק שבגיל 15 זה נראה הכי נכון להשתמש במוצר שהיו מייצרים בימי קדם על בסיס טיפות של נוזל מאשכי צביי המושק, שנחשבו כאפרודיזיאק בימי הלפנה"ס. עשור חלף, ורוב הבנות שמסביבי כבר התבגרו ועברו לריחות אחרים ורק אני ועוד חברה, שורדות בכת סודית של מעריצות המאסק ולא מצליחות להחליף. אם להודות באמת, גם הדיאודורנט וקרם הגוף של החברה מככבים אצלי על המדף. היום כבר לא מדובר בנוזל האמיתי מאשכי הצבי מלא האון אלא בתחליף הסינתטי, אבל אין לדעת. כוח המשיכה שלי ושל הצבי, כבר הפכו לאחד ולא ניתן להפריד בינהם.

כשחברת אינטרקוסמא, היצרנית, הודיעה שהיא מציגה מראה חדש למוצרי המאסק, לא ידעתי אם לשמוח או להתבאס עד עמקי נשמתי. אם זה לא שבור, המהמתי לעצמי, דונ'ט פיקס איט. לפי הפרסומים של החברה, הם רצו להפקיע את המוצר משכבת גיל הנעורים, לאבק ממנו את ענני הנוסטלגיה ולהפוך אותו לפריט סקסי ומבוקש גם בקרב נשים בוגרות. כיום, מגיע היקף המכירות השנתי של המותג לשלושה מיליון ש"ח ובחברה מצפים כי בעקבות המיתוג המחודש היקף המכירות יעלה ב-300%.

התוצאה היא השקעה של 750 אלף דולר ושלוש סדרות - קלאסית בגוון ברונזה ועיטור מלאכים, Red Rose האדומה בעיטור שפתיים ו-Wood & Amber הירוקה בשילוב לבבות ופרפרים, שמכילות 8 מוצרים: בושם בשני גדלים שונים (69.99 ש"ח או 109.99 ש"ח), תחליב לחות (34.99 ש"ח), ג'ל רחצה (29.99 מ"ל), חמאת גוף (34.99 ש"ח), דיאודורנט תרסיס (24.99 ש"ח), רול און (24.99 ש"ח) ופילינג לגוף (49.99 ש"ח).

אל ידיי הרוטטות מציפייה הגיע ג'ל הרחצה של הסדרה האדומה, הדיאודורנט ובקבוקון השמן מהסדרה הקלאסית וחמאת הגוף מהסדרה הירוקה. כשמדובר בסדרה הקלאסית, אין שום תלונות. הים אותו ים והצבי אותו צבי. גם ג'ל הרחצה מצטיין. המוצרים של מאסק אויל תמיד הצליחו לגרום לעור להרגיש רך וחלק מתמיד והג'ל מעביר את התחושה הזו גם למקלחת.

האכזבה הגדולה הגיעה מכיוונה של החמאה. למרות שגם היא עושה רק טוב לעור, הריח שלה מתוק כמעט עד כדי בחילה. למעלה מזה, מזכיר את הריח של "אנג'ל", הבושם עז הנוכחות. חבל. המוצר הזה כמעט ופוגם בריח הייחודי של מוצרי המאסק. אפשר לומר שביליתי ערב שלם בעמידה נגד כיוון הרוח, אחרי שראיתי מסביבי כמה אפים מרחרחים ומתעקמים בבהלה ברגע שהריח החזק הגיע לכיוונם.

כנראה שהסדרה החדשה לא תהיה תגלית מדף הבשמים שלי לעשור הבא. מי שמכורה לריחות המוכרים של המאסק לא תשנה את הרגלי הצריכה שלה בגלל המוצרים החדשים. סביר, לעומת זאת, שהרחבת מעגל המוצרים תקרב מספר רב יותר של לקוחות לחברה. ועצה קטנה לסיום: כשהולכים על מיתוג מחודש, לא כדאי להשתמש באייקונים מהאייטיז – מלאכים, שפתיים, פרפרים ולבבות. אם רוצים לסלק את הנוסטלגיה ולפנות לקהל בוגר יותר, עדיף לדבר בשפה עיצובית מעודכנת ועכשווית.

ניתן להשיג ברשתות הריבוע הכחול, שופרסל, בסניפי המשביר החדש לצרכן וברשת הניו פארם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully