וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש מלא נוצות

12.7.2006 / 17:16

מאז שז'אן פול גוטייה הלביש את דנה אינטרנשיונל לאירויזיון כמו תוכי, ידענו שיום אחד הוא יחבר תרנגול לז'קט

בעוד שג'ון גליאנו המעצב של דיור ניסה להדהים בתצוגה בגדי החורף שלו בפריס בשבוע שעבר והפיק מיצג משתדל מאד, אבל לא מגובש, בא ז'אן פול גוטייה האיש שהלביש גם את מדונה וגם את דנה אינטרניושנל לאירויזיון והעלה תצוגה מרשימה באמת קולקציית ההוט קוטור שלו לסתיו-חורף 2007.

הוא חיבר תרנגול לז'קט שחור, הלביש דוגמנית אחת כמו דמות נמלטת מ"משפחת אדמס" והעלה דוגמנית בשמלת כלה שניראתה כמו נברשת שנדליר מדהימה, מהלכת. שותפתו לעבודות השיער המדהימות שהיתמרו על ראשי הדוגמניות אחראית אודיל ז'ילבר, שעומדת לקבל גם עיטור ממשלת צרפת על עבודתה.

הילד הרע של עולם האופנה

גוטייה בן ה-55, האיש שנחשב לילד הרע של עולם האופנה הצרפתי כבר עשרים שנה, לא למד מעולם במוסד כלשהו. בגיל צעיר הוא התחיל לשלוח שרטוטים למעצבים שונים וכך הגיע לפייר קרדן, שהתלהב מהכישרון שלו ושכר אותו כאסיסטנט בגיל 18. שש שנים מאוחר יותר, ב-1976, הוא השיק את הקולקציה הראשונה שלו.

בשנות התשעים הוא קנה את מקומו בפנתיאון האופנתי עם חזיות המשולשים של מדונה והחצאיות לגברים. בסוף העשור ההוא, הוא גם הלביש את דנה אינטרנשיונל לאירוויזיון בשכמיית נוצות תוכי. בין לבין הוא הנחה את תוכנית הביזאר "יורוטראש".

בווג טוענים שלפי מראה קולקציית החורף הקרוב, גוטייה השלים עם העובדה שללקוחות אופנת העילית כבר לא ממש בא להוציא כסף על משהו שיגרום להן להיראות מגוחכות. ואכן, המעצב הפרוע מפלרטט יותר מתמיד עם הצד הבורגני שלו. בתצוגה האחרונה, לצד שמלת נשף נפוחה ומלאת בד בגוון סגול עמוק, שמלה שקופה בסגול, טייץ מלא במשולשים, סוודר מפוספס עד אפס מקום, ז'קט פרווה עם שרוולים נפוחים ועוד, הוצגו גם שמלה קטנה ושחורה עם רצועות אורגנזה בגב. צריך לדעת מתי לתלות את חזיית החרוטים בארון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully