וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווקא רצינו לצלם בבורה-בורה

13.7.2006 / 16:33

ענבל הופמן מהמותג "דיקי דירט" כתבה כ"כ יפה על הקטלוג החדש שלה אז נתנו לה להסביר לבד למה היא התכוונה

"את קולקציית הקיץ דווקא רצינו לצלם בבורה-בורה, עם דוגמניות שחומות ודוגמנים משוודיה. לצערנו, בגלל שיקולי תקציב (140 שקל ועודף בעשר אגורות) נדרשנו להיות יצירתיים ולהפיק את הקטלוג באמצעות ציוד משרדי, מכונת צילום, משחקי תאורה, קופסת ווינסטון לייט, אג'נדה חתרנית וחוש הומור.

אחרי שנים של חולצות צ'ה גווארה וג'ים מוריסון, בקולקציה הנוכחית באתי לפרגן לגיבורי תרבות שהם באמת 'T-worthy ', כמו ג'ים הנסון (יוצר החבובות ואבי הרוחני), ז'אן דארק, דאגלס אדאמס (מדריך הטרמפיסט לגלקסיה) וכאלה...

הרעיון שהבגדים ילבשו על ידי גיבורי תרבות נראה מתבקש, אולם פניות חוזרות ונשנות ליודה ונינט, ולהבדיל למנהל העיזבון של הבית הלבן, היו ללא הועיל, וכך שוב נאלצנו להשתמש בזול ובזמין.

אודישנים מפרכים בגוגל

לאחר אודישנים מפרכים ב'google' נבחרו וירג'יניה וולף (בשל יופייה) וסטיבן הוקינג (בשל כיעורו וגם כי הוא מבין משהו בענייני רצף חלל וזמן) להצטלם עם חולצות מדריך הטרמפיסט לגלקסיה. מרילין מונרו לובשת את ג'קלין קנדי אונאסיס (שמתהפכת בקברה), ג'ק לובש את עצמו, ג'ין ווילדר ושירלי טמפל עושים כבוד לג'ים הנסון (דווקא רצינו את מרטי פלדמן, בסוף חשבנו שיש דברים שהציבור הרחב עוד לא מוכן להם).
לייל לאבט וקורטני לאב (שניהם מתחום המוסיקה למרות שמי שמכיר שירים שלהם מקבל חינם חולצה ותקליט) בחולצות שמנציחות את הלנינגרד קואבויז (שגם שירים שלהם אף אחד לא מכיר). סימון סניורה בחולצת ז'אן ד'ארק (על שום הצרפתיות) וגם ליז טיילור והמפרי בוגרט נותנים הופעת אורח. שלל הכוכבים זכו לחיזוק של דמויות משנה כמו כלבים ופינגווינים, ואבזור מגוון עשוי כולו קרטון.

הבגדים דווקא אמיתיים.(עשויים חומרים משובחים, שעברו בדיקות התכווצות, גזרות נקיות שיושבות בול, יש גם לבנים וגם לבנות, עד מידה 44 ). לאחר ההקדמה המייגעת , נותר רק לקוות שהתמונות מדברות בעד עצמן.
בשנה הבאה במאווי !

ענבל הופמן,Dicky Dirt, בר כוכבא 63 תל-אביב, 03-6209277

צילום: ינאי יחיאל. הפקה: ענבל הופמן ואיה בר שביט. איורים: ענבל הופמן, הדר קמחי שילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully