וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממציאת הפוסיקט מדברת

18.7.2006 / 12:26

אל תדברו איתה על תספורת לגבות או הסרת שיער פנים בשעווה. המאפרת לימור חייל מרחיבה את מרכז הטיפול והייעוץ שלה

לימור חייל (35), מאפרת עסוקה, יועצת תדמית והאישה שהביאה את תספורת הפוסיקט האינטימית לארץ לפני כמה שנים, סיימה לשפץ את הסטודיו הביתי והיא עומדת לפתוח שם מחדש את העסק שלה כשהוא גדול יותר ועם נוף לים. "קוקטה" של חייל הוא מקום שבו מנסה חייל לשנות את הרגלי הטיפוח של הבחורה הישראלית.

בשנים האחרונות היא פיתחה קורס למורפולוגיה שהיא מעבירה בסטודיו שלה ובבתי ספר שונים לאיפור, לבחורות באופן אישי. "עזרתי לסלבס ליצור איפור בשתי דקות כדי שייראו טוב גם כשהם יורדים למכולת והבנתי שעליתי על משהו. נמאס לי מחנויות האיפור הכאילו-מקצועיות שמעמיסות מוצרים על נשים שלא מבינות מה לעשות איתם. אני מנסה לעשות סדר בחומרים שהן קנו. זו שיטה פשוטה שמתבססת על משחקים של אור וצל על עור הפנים, אני כמעט לא מדברת על צבע".

בשנים האחרונות, חייל המיניאטורית היתה עסוקה בעיצוב גבות, עיצוב שיער ואיפור בעיקר לפיגורות תיאטרליות וקולנועיות. עכשיו היא רוצה להגיע לכל הבנות שעוד לא הבינו שאסור לגזור את הגבות ולכל מי שקונה הררים של מוצרי איפור בלי לדעת מה באמת לעשות איתם. אפרת גוש, רונית אלקבץ, קלרה חורי ואחרות, כבר הפכו אותה לגורו הנמרץ של הלוק שלהן. לא מזמן, גם סנדי בר שלחה אליה מפיקת קולנוע מלוס אנג'לס כדי שתשקם את גבותיה הפגועות.

כל קופאית בסופר מציעה איפור כלות

כשחייל מדברת על כל מה שמעצבן אותה בעולם הטיפוח המקומי, טון הדיבור שלה עולה והידיים היפות והמקועקעות שלה נסחפות גם הן בדרמה. "עצוב לי שמוכרים לנשים טיפולים שגורמים לנזק בלתי הפיך, כמו גזירת גבות והסרת שיער בשעווה, בפנים. בכל מגזין מעודדים את הדברים הללו, בלי לעצור לרגע ולחשוב שמשילוב של הסרת שיער וחשיפה לשמש, נוצרים כתמי פיגמנטציה ושמגזירת גבות מתקבלות שערות גבה עבות יותר וקוצים. בנות מגיעות אליי עם קוצים על הפנים. צריך לדעת איך לדלל את השערה ואסור לעשות את זה לבד בבית, בטח שלא בפעם הראשונה".

"יש כאן גם זילות רצינית של תחום האיפור. פה על סטים רציניים לוקחים מאפר אחד שעושה גם ביוטי וגם אוונגרד. בגלל שהשוק רווי וכל קופאית שנייה בסופר מציעה לך איפור כלות, תחום הפרסום בטלוויזיה פועל בלי תקציבים למאפרים מקצועיים. הרבה מאפרות עובדות עבור קרדיט וככה זה גם נראה. לפעמים אני ממש מתביישת לומר שאני מאפרת.

"יש מאפרות מתחילות שהן מוכשרות, אבל הן בדרך כלל חסרות ביטחון ולא מתריעות בפני צוות ההפקה על סט צילומים, על טעויות שעלולות לגזול המון זמן, כמו שינוי מוחלט של האיפור בשביל שני סטים שונים. מאפרות צריכות להצטרף לישיבות הפקה ולהסביר איזה פריים צריך לצלם ומתי מבחינת האיפור. גם הגישה פה ללקוחות ברוטלית. לרוב לא מכבדים את המרחב שלהן ויש פה גם יותר מדי אנשי מקצוע שלא מקפידים על סטריליות".

הכלות הניו יורקיות ביקשו פוסיקט

חייל הגיעה לתחום בגיל צעיר. "בגיל 13 הסתובבתי עם הפאנקיסטים בכיכר דיזנגוף, עברתי בדיזנגוף ליד המספרה של ויטוריו והייתי זקוקה נואשות לעבודה כדי למצוא דרך לשרוד. נכנסתי לשם והצעתי לו שאעבוד אצלו. הוא סרב, אז התקשרתי אליו כל יום במשך חודש עד שהוא הסכים לקחת אותי לניסיון.

"אצלו למדתי הכל. עזרתי לו בהפקות וניהלתי לו את המספרה און אנד אוף עד גיל 22. בהפקות נתקלתי לראשונה במאפרות, היו אז רק מעט מאפרות מובילות ולאורך הזמן הן נתנו לי טיפים. כשהכרתי את ירין שחף, הוא הסביר לי את החוקים לעומק וככה התחלתי לאפר".

בגיל 22 היא נרשמה לתחרות מאפרים של רבלון, שהפרס הראשון שבה היה איפור מטעם החברה במשך שנה בהפקות ברחבי העולם. העבודה שאיתה ניגשה לתחרות, התבססה על משחקים עם צבע לבן, באיפור ובשיער וכללה שיער מעוקל ומוצמד לראש, ריבוע לבן וקטן על השפתיים ופס לבן על עצמות הבריח. חייל גברה על 300 מאפרים והזכייה שידרגה אותה להפקות הגדולות באמת.

כשאיפרה עבור רבלון בהפקה של ליוויס שפורסמה על שלטי חוצות בניו יורק, נפתחה לה הדלת והיא השתקעה בעיר לשלוש שנים. אחרי המוני הפקות אופנה, איפור לתצוגות יוקרתיות ועבודה בסלון של מעצב השיער הנודע אוריבה (Oribe) שמחזיק גם בקו מוצרים משלו, היא פגשה בניו יורק בחור שהיה אהבת נעוריה, נישאה לו בעיריית ניו יורק והשניים חזרו לארץ עם ההריון הראשון וחיו ביחד, עם שני ילדיהם, עד לשנה האחרונה.

שנתיים אחרי שחזרה לארץ, חייל הקימה את קוקטה - המקום לטיפול באישה מכף רגל ועד ראש. בתקופה הזאת היא גם פרצה עם תספורות הפוסיקט לאזור הערווה. "הרעיון נולד בניו יורק", חיל מספרת, "כלות שסיפרתי ואיפרתי ביקשו ממני לספר להן גם את הערווה. תפסתי את זה בדיוק בזמן והבאתי את זה לכאן כשהבנות של סקס והעיר הגדולה התחילו לעשות ברזילאי".

מהי התכונה הכי חשובה של מאפרת טובה?
"הכי חשוב זה לא להילחם בטעם של האישה ולהתאים לה רק צבעים שהיא אוהבת. את פנינה רוזנבלום למשל, ניסיתי לשכנע לרדת מהתוחם, אבל היא לא הרגישה סקסית בלעדיו. אז התאמתי לה צבע מעודן יותר, כדי שהיא תרגיש טוב. מאפרת טובה צריכה לדעת איך לעזור לאישה להוציא את הנשיות שלה".

לימור חייל, 03-6203873.
תספורת: 190 ש"ח, גוונים: 200-600 ש"ח, צבע: 100-200 ש"ח, גבות: 120 ש"ח בפעם הראשונה ו-80 ש"ח לאחר מכן, פוסיקט: 250 ש"ח, איפור: 150 ש"ח- 190$, קורס מורפולוגי אישי: 250 ש"ח (מפגש אחד).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully