וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוצ'י שופך

רותם רוזנטל

19.7.2006 / 16:30

בגוצ'י חוגגים יומולדת 85 עם מהדורות מוגבלות של פריטים יקרים להחריד. מותר להם. התצוגה האחרונה היתה מופלאה

כשבית האופנה גוצ'י חוגג 85 שנות מדובר בחגיגות שיוצאות מגדרן. לא רק שהרימו מסיבה מטורפת בניו יורק בשבוע שעבר והזמינו את כל השמות הגדולים של עולם האופנה, פסי הייצור של מפעלי החברה גם רצו שעות נוספות וייצרו מוצרים יקרים להחריד במהדורות מוגבלות, עם המספר 85 מוטבע על מטבעות ברזל שצמודות אליהם. בעולם שבו השאיפה למותגי על יוקרתיים יצאה מגבולות הטעם הטוב, סביר שתימצא היפנית העשירה והטוטאלית שתשלם 4,795 -1,595 דולר על תיק יד עם הדפסים גיאומטריים ועבודת טלאים של קטיפה ועור רק בגלל שהמספר "85" מוטבע על עיגול ברזל שצמוד לו, או תוציא בתבונה 995 – 15,500 דולר מגפי עור.

קולקציית הסתיו החדשה והמדהימה של גוצ'י מראה איך משמרים פופולריות גבוהה במשך 85 שנה. לבדים יש צבעוניות מסנוורת אבל לא צעקנית. הגזרות מחוייטות באופן הזורם ביותר. מדובר בבגדים שאפשר ללבוש כל הזמן, לכל מקום ובכל עונה. ועוד לא דיברנו על הסטיילינג הנכון: על השיער המוחלק ומפוזר בפשטות של הדוגמניות, האבזור העדין והנעליים המופלאות. מזמן לא התרגשנו ככה. חובה להיכנס לקטע הווידאו של התצוגה.

את המעמד הנחשב בעשור האחרון חייבת גוצ'י למעצב העל טום פורד. הקולקציה המפתיעה שלו מ-95', ששאבה את השראתה מחוג הסילון של סטודיו 54, הפכה לחביבתן של סלבס בכל העולם.

באותה שנה, מדונה הגיעה לטקס פרסי האמ.טי.וי בגוצ'י נוצץ מכף רגל ועד ראש, עם חולצת משי כחולה שחשפה בלי בושה את החזייה השחורה שלה, וגווינת' פלטרו צעדה של השטיח האדום בטוקסידו אדום ומוצלח של פורד. הקולקציה הזו הפכה את פורד לכוכב ולסמל מין, ואת גוצ'י לדבר הכי חם בשטח. באותה שנה פורד גם נבחר גם לאחד מ-50 האנשים היפים ביותר על ידי ה"פיפל מגזין".

בקולקציה השלישית, כבר היה ברור שהחיבה של פורד לרטרו היא מה שהבדיל בין גוצ'י לבין המתחרות. מאפייני העיצוב שלו זכו לכינוי "פקטור הסקס של גוצ'י". למרות זאת, ב-2003 עבר חתול שחור בין פורד לגוצ'י. המשא ומתן על חידוש החוזה שלו כשל והוא החליט לעזוב את החברה. כיום, את העיצוב בגוצ'י מובילים אלסנדרה פצ'ינטי, פרידה ג'יאניני וג'ון ריי שעבדו תחת פורד בעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully