וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה עם סוסים ב-W

19.7.2006 / 11:05

צלם האופנה העילי, סטיבן קליין, צילם את מדונה באורווה עם סוסים להפקת שער מופלאה של המגזין W

מדונה היא אחת הדמויות המבוקשות ביותר בעולם על ידי צלמי אופנה. היא דרמטית, פוטוגנית וטוטאלית. הפופולאריות שלה עדיין מוחצת והיא ידועה בטעם חדשני ומשובח. נוכחות שלה בהפקת אופנה נחשבת לתו איכות שמסמן כי מדובר בפרוייקט איכותי ומפתיע שמשתתפיו לוקטו בפינצטה על ידי דיווה שהבחירות הסגנוניות שלה משכו תשומת לב תמיד.

את ההפקה האחרונה בכיכובה, שהופיעה על שער המגזין בגליון יוני, צילם סטיבן קליין מצלמי האופנה הבולטים הפועלים היום, שמצלם בין השאר לווג האיטלקי, הצרפתי והאמריקאי ולמגזין W וצילם קמפיינים לאלכסנדר מקווין, לדולצ'ה וגבאנה ולקלווין קליין.
מדונה מצולמת באופן בלתי סלבי בעיקר מהגב (שגם הוא מסתבר מזוהה מאד ואי אשר להחליף אותו עם גב של אף אחת אחרת) בחברת סוסים. חלק מהצילומים נוגעים בביזאר בינהם הצילום בו מדונה שוכבת על גופו הגדול של סוס ששרוע באורווה או כורעת בדד על השחת, מול האורווה. חלק מהצילומים מטושטשים ומצולמים מרחוק, בטבע. מה שעוזר להם להידמות לציורי שמן (שמזכירים במיוחד עבודות של פרנסיסקו גויה). בשתי התמונות היותר מרשימות של ההפקה מדונה משתחווה בהוד מול הסוס השחור ונגררת אחריו על הברכיים, בעוד הוא דוהר כשהיא אוחזת בזנבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully