וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוחת בארץ למסיבת גברים: מותג בגדי ים אוסטרלי

20.7.2006 / 12:54

הפרזנטור-סלב של המותג אוזי בם הוא טים רוברדס האוסטרלי, ספורטאי והכפיל של קיאו ריבס במטריקס, שניראה מעולה בלייקרה

באין סלבס מליגה א' שמוכנים להגיע לארץ בעיתות לוחמה, ישמח העם היושב בציון בטים רוברדס, הכפיל של קיאנו ריבס במטריקס שמגיע ביום שישי הקרוב (21.7) לתל אביב כדי לחגוג במסיבה לגברים בלבד במועדון הווקס את השקת מותג בגדי הים האוסטרלי "אוזי בם" (המסיבה תחל בחצות).

אוזי בם הוא מותג להלבשה תחתונה ובגדי ים שפרץ לשוק האוסטרלי לפני 5 שנים והצליח להתחבב על אנשי רוח כמו יואן מקרגור, ברנדון רות מסופרמן ודיוויד בקהאם. בקליפ של קיילי מינוג SLOWלמשל, שולטים בגדי הים של אוזי בם.

רוברדס המוצק שניראה כה מצויין בלייקרה, החל את הקריירה כשחיין ושחקן פוטבול באוסטרליה והתגלה על ידי צלמי מותג בגדי הים אוזי בם שמייד חטפו אותו לצילומי קמפיין. "הצילומים לאוזי בם היו פאן אמיתי עבור ספורטאי כמוני" מוסר רוברדס "לא תיארתי לעצמי שזה יביא אותי כל כך מהר למעמד של דוגמן מבוקש". כשהוא אומר מבוקש הוא מתכוון להשתחלות המהירה שלו לפרסומות של נוקיה.

רוברדס שמח מאד לקראת הנחיתה בארץ ומוסר תגובה של מי שלא צמוד ל- cnn:"לא הייתי מעולם בישראל אבל שמעתי שזו מדינה עם אנשים יפים וסקסיים והרבה שמש. אני חושב שיש משהו שמתחבר מאוד טוב לישראל בתרבות הספורט והחופים של אוסטרליה".




טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully