וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ימי חמישי בשכונת נגה בת"א

רותם רוזנטל

24.7.2006 / 11:07

החל מהשבוע ייערך הפנינג בשכונת נגה היוצרת שבתל אביב, ביום חמישי האחרון של כל חודש

שכונת נגה שנמצאת על גבול תל אביב יפו עם קרבה מעוררת השראה לים, לשכונת פלורנטין ולנווה צדק הפכה לשכונה עם התרחשויות תרבותיות פנימיות מהנות בזכות מספר לא מבוטל של יוצרים שעברו להתגורר בה, בינהם צלמים, מנצח בולט אחד, מעצבי תלבושות, אמנים פלסטים, רקדנים ועוד.

אחרי שארגנו בשכונה כמה אירועי אמנות רחוב, הוציאו עיתון פנימי ואף הנפיקו דיסק עם קולות השכונה, החליטו התושבים למסד את החגיגות ולערוך יום של סטודיו פתוח בחמישי האחרון בכל חודש. ביום חמישי הקרוב (27.7) ייערך ההפנינג הראשון.

"גם כשהתותחים רועמים במאדים (או בכל מקום אחר במזה"ת) המוזות בנגה לא שותקות. שכונת נגה מזמינה אתכם לנשום אוויר קצת אחר", כותבים המארגנים. בין השעות 18:00-22:00 מוזמן הקהל לבקר בחללי הסטודיו שבשכונה, לראות הופעה של תלמידות פלמנקו, להציץ ב"חלון אמנות נגה היקרה" (אוצרת: מורן שוב) ולקפוץ לגלריה לאמנות ארטורא (פוריה 9).

מבחינה ההיצע האופנתי יארחו: מעצבת התיקים מירב אוחיון (mishi) שחוברת לצורפת מיכל אורן, מעצבת האופנה ענת גילר ומעצבת התיקים ריבה. בסטודיו של גרדרובה ימכרו גם נעלי המותג המוצלח Shoemaker.

עוד משתתפים: הפסל והציירת דני ורינת רייזנר, האמן יואב בן דב, מעצבת הקרמיקה ענבל אורן, יוצרת מוצרי העץ דורית בר שלום, מעצבת התאורה והפורצלן איילת, הסטודיו לעיצוב גופי תאורה של עידו רומנו, הצלם דודו ארדון שיארח את המעצבת הקרמיקה וכלי האור טל גלבוע, הצייר דוד קמפוס, טוני בנימין שמייצר אריחי בטון מצויירים, גופי תאורה, מזרקות ורהיטים; רותי גבריאלי שמעצבת אביזרי עזר לנכים, הצלם ג'ואי כהן וחנות הצדפים והאלמוגים "הים" ואסתרליין, סטודיו שמתמחה בהפקות דפוס מיוחדות. ב-20:30 יוקרן על קיר הבניין אפ"ק 3 הסרט Heartbeat של עומרי בר לוי.

בשכונה בתי קפה ולא מעט מקומות כיפיים לאכול בהם, וביניהם "מועצת חכמי הפלאפל המומלצים, בית הקפה פוריה, קפה מוקה, בר הבשר הדרום אפריקאי פויקה וכמובן בר האמנות סלונה, שם גם יתארח הרכב ג'ז.

שכונת נגה (בין הרחובות אילת, שד' ירושלים וסלמה), 27.7, בין השעות 18:00-22:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully