וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון זה כאן

שני פישר

25.7.2006 / 16:30

שני פישר יצאה להתאוורר עם מגזין ה-ELLE הבריטי וחזרה לא שזופה, אבל עם אנגלית משופרת ואיפור פסטלי

לא כל מגזין אופנה נוהג להקדיש את מלוא היריעה לתחום הביוטי, אבל ב-ELLE הבריטי השקיעו ומילאו תשעה עשר עמודים (נטו, לא כולל אלפי עמודי פרסומת) בכתבות על טיפוח, יופי ועל מה שביניהם. כיוון שקצב הקריאה שלי באנגלית, אפילו כשמדובר רק ב-20 עמודים, משתווה לקצב הקריאה של שני הכרכים של אנה קרנינה, וכיוון שלא כל הכתוב מתאים גם למחוזותינו, החלטתי לחסוך זמן ומאמץ ולאגד למענכם רק את העצות החשובות, להתייחס גם קצת לפחות רלוונטיות ולהתעצבן על המאפרת של קיירה נייטלי.

הבשורה החשובה - פסטלי לך

ELLE מספרים לנו שאיפור הקיץ הנוכחי הוא פסטלי. אמנם זו איננה בשורה מרעישה בשום קנה מידה, שכן, הכל כבר נחזה ונכתב בסתיו 2005, אבל הטיפים וההמלצות של "אל" בהחלט שווים דיווח. יתרונם של הצבעים הפסטלים הוא בצבעוניות שלהם. הם אינם טבעיים וחיוורים, אך גם לא דרמטיים וכבדים. ב"אל" מתמסרים לפסטלים ללא לאות - הם פוסלים את האייליינר ואת העיפרון השחור, וכתחליף מוציאים מהארון את העפרונות צבעוניים לעיניים - הכחולים, הירוקים, והסגולים.

שלושה שילובים פסטליים מעניינים:
העפעף בתכלת וקו הריסים התחתונים בצהוב - מתאים לכל סוגי העיניים.
העפעף בורוד והאיזור הפנימי של העין (ליד האף) בנגיעה של כחול - מתאים לעיניים רחוקות.
איפור הקיץ של מאק - העפעף בצבע קרם והקו של שקע העין וקו הריסים התחתונים בצבע טורקיז - מומלץ לעיניים שקועות.

הסומק המתאים, כמצופה, הוא ורוד פסטלי והגלוס בגווני הורוד או האפרסק.

ובקיצור, כל פסטל יתקבל בברכה, כשהדגש הוא לבחור בצבעים המנוגדים זה לזה ולצבעה של העין עצמה. אמנם זהו איפור שנראה לכאורה קליל ויומיומי, אבל אם תשתמשו במוצרים איכותיים תוכלו לזכות גם באיפור ערב מרשים ובולט יותר מתחימה שחורה וקלאסית של העין.

ELLE אוהבים את: המייק אפ טרו מאץ' של לוריאל (109 ש"ח), צלליות יחידות של מאק (79 ש"ח) , הסומק "טוש בלאש" של איב סאן לורן (236 ש"ח), "גלוס-סורבה" של לנקום (100-165 ש"ח) והעיפרון התכול של שאנל (134 ש"ח). הרשתי לעצמי להציע אלטרנטיבה הגיונית יותר- עפרון עיניים תכול ומעולה של KRYOLAN (ניתן להשיג אצל גיורא שביט ב-43 ש"ח).

אולי לא קשור אך שווה אזכור

כתבה נרחבת בת שישה עמודים, הוקדשה למראה הקיץ השזוף ולתכשירים משזפים. אמנם הכתבה התגלתה כפחות רלוונטית, שכן, השיזוף האנגלי המיוחל יתקבל בארצנו בהליכה למכולת השכונתית וחזרה, ובכל זאת לשמחת עורינו, הורחב ונכתב ב"אל", שהמראה ה"אובר-שזוף" כלל לא רצוי. ובקיצור, שיזוף בהתזה הוא מיותר ושמן הגזר – לפח. אם כבר, אז תכשירים משזפים, והמוצרים האנגליים כנראה רק יבהירו את גוון עורה של הג'ינג'ית הישראלית הבהירה ביותר. עם זאת, הברונזרים, כחלק בלתי נפרד מהמראה השזוף, הם פריט איפור חשוב והברונזר המומלץ לפי "אל" הוא של דיור (231 ש"ח).

מה הוט ומה נוט

במדור "מה הוט ומה נוט" נמסר שמוצרי איפור AZUREE בעיצובו של טום פורד (!) לאסתי לאודר הם מאוד רטרו והוט. המוצרים טרם נחתו בארץ וספק אם בכלל יגיעו, אך לטסות לאירופה - שטפו את העיניים, רכשו והשוויצו - הם מהממים. גם לק על הציפורניים של הרגליים זה הוט ועיניים טבעיות זה ממש נוט.

ועניין אחרון - אם המאפרת של קיירה נייטלי, המתנוססת על שער הELLE של חודש יולי, היתה קוראת את המגזין הנוכחי לפני שאיפרה אותה, כנראה הייתה מבינה שאיפור פסטלי היה מחמיא לנייטלי יותר מאשר איפור טבעי לכאורה, חיוור למעשה. הרי זה בלתי אפשרי להוציא את נייטלי היפהפיה פחות מיפה. המאפרת (לבית "שאנל") הוציאה אותה רק יפה בכך שהדגישה מדי את איזור הלחיים עם סומק ורוד מוגזם, וויתרה על הדגשה של העיניים, שהן החלק היפה בפניה של נייטלי.

ובאשר למיס נייטלי, יש לי בקשה מפולנייה לאנגלייה - בפעם האחרונה שבדקתי אצל קייט מוס, ההירואין-שיק הפך לקוקאין-סניף, לא חבל? סמבוסק אחד ביום יעשה לך רק טוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully