וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טווין פיקס

רותם רוזנטל

26.7.2006 / 16:00

קדס אימצה תאומות אוסטרליות שעושות מוזיקה לטינאייג'רים חרמנים, כדי לחזור לעניינים. גם הסניקרז עברו השתלת גרוב

בשנים האחרונות היה לא נעים לראות את חברת קדס מאבדת מהרלוונטיות שלה. אחרי שבתחילת שנות ה-90' הסניקרס הפשוטות שלהם היו מאסט בישראל ובעולם חלה בעשור האחרון צניחה והקדסים בעיקר בלעו את האבק שהעיפו עליהם אדידס, פומה, נייקי וגולה. אלא מה, מהצצה באתר החברה, נראה שמשהו השתנה, ושמטענים של גרוביות הגיעו בטיסה ישירה למטה החברה.

מובילות הקמפיין החדש של קדס הן ג'ס וליסה אוריגאליאסו, תאומות זהות ושוות אש בנות 20 מאוסטרליה, שהקימו את ההרכב דה ורוניקס (The Veronicas). המוזיקה שלהן היא פופ קליל ומסחרי לטינאייג'רים עם אדג' של קולות סקסיים. אין ספק שאלה הבחורות שתמיד סיפרו לנו שכל הבחורים רוצים. המוזיקה שלהן מלווה את השיטוט באתר ובאתר ישנו גם ראיון איתן, כשהן מדברות (בעילגות מה) על כמה שהן אוהבות נעלי קדס. קלאסי.

בפרסומת שמלווה את הקמפיין מתרוצצת בלונדינית מעודנת עם לוק כמעט מלוכלך מתרוצצת בית הספר עם נעלי קדס. היא רואה הופעת רחוב של הורוניקס, רוכבת על אופניים עם חברים, מתעסקת באמנות ומפגינה שלוות נפש כללית. זו כנראה לקוחת היעד הנכספת של החברה ואליה פונים עכשיו ולא לחברתה החננה והלא מעודכנת.

שווה גרוש

אלינור גרוש היא מי שעיצבה לקדס מיני-קולקציה חדשה שהיא ללא ספק הדבר הכי טוב שקרה לקדס מאז שהוקמו ב-1916. גזרת נעלי הבובה של הקולקציה מעוטרת בדימויים גרפיים שנראים כמו דמויות של משחקי מחשב ענתיקות. בני הדודים החורגים של פקמן, אם תרצו.

מלבד הגזרה הקלאסית והמשעממת של קדס, בקולקציית הסתיו חוזרת גזרת נעלי הבובה עם צבעי הסוואה, סניקרס מוצלחות ללא שרוכים ונעלי גברים מקוריות. מפתיע ושווה הצצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully