וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחורה זהב: מעצבת התכשיטים קרן וולף

אדר ריכטר

1.8.2006 / 16:15

קרן וולף התחילה לעצב תכשיטים בקטן עד שהבינה שהיא רוצה להפוך את זה לדרך חיים. היום יש לה קולקציה רחבה משלה

קרן וולף בת ה-28 היא אמנית רב תחומית ומעצבת תכשיטים, שמנהלת רומן עם גאודי. זה נכון, הרבה נשים ניהלו עם האמן הספרדי רומן, ויש הרבה מעצבות צעירות בשוק, אבל וולף נשבעת שאצלה זה אחרת.

וולף התחילה לשחק בתיאטרון בגיל 14, נכנסה ל'הבימה' בגיל 17 . לפני שנתיים נסעה לספרד כדי ללמוד פלמנקו וחזרה לארץ כמעצבת תכשיטים: "זה התחיל כעבודה זמנית" היא מספרת "בין הצגה להצגה עבדתי עם מעצבת תכשיטים בנווה צדק, התחלתי בתור סוחרת, ואז התחלתי לעשות עיצובים משלי. לפני שנתיים החלטתי לנסוע לספרד, וחטפתי פרץ יצירתיות מהמקום הזה".

היצירתיות של וולף נראתה מתפרצת לאחרונה בסביבות בוטיק המעצבים בדיזנגוף סנטר, בצורת שרשראות, עגילים, סיכות לדש, סיכות לשיער, צמידים וחגורות, מחומרים שונים: מחומרי בניין ועד אבני חן. הקולקציה הראשונה יצאה בשנת 2005 וקיבלה מיד את השם "קולקצית גאודי" על שום השפעתם של המבנים הפנטסטיים של גאודי הספרדי, על היצירה.

"התחושה שניסיתי להעביר בקולקציה הזו היא של חופש, תעוזה, מקוריות וסגנון לא שגרתי. עיצוב תכשיטים זה ממש קטע פיסולי. אני באמת מרגישה שאני לוקחת חומר ומפסלת אותו. בגלל זה בכל פעם אפשר לענוד את השרשראות שלי בצורה אחרת: כשהן ארוכות או קצרות, באמצע ובצד, כשהשרשרת פתוחה או סגורה. אפשר לשחק עם זה, מקדימה ומאחור. כל יום אותו התכשיט יכול להיראות אחרת לגמרי."

אוהדת הפועל

לעומת "קולקצית גאודי", קולקצית 2006, הולכת יותר לכיוון וינטאג', רוך ועדינות. "אני רוצה שנשים לא יפחדו מהנשיות שלהן" מהגגת המעצבת "שיתחברו אליה ויתנו לה ביטוי בצורת הלבוש ובתכשיטים. התכשיטים שלי מיועדים לנשים שבאות ממקום נינוח. חסרות לי הנשים של פעם. הרגשתי שאני לא מוצאת את זה בחוץ."

עכשיו וולף עושה הפסקה כדי להסביר, שיש גבר אחד בחייה שמשפיע על העבודות שלה: " עם זהב צהוב אני לא עובדת. שונאת צהוב זוהר. אני אוהבת במיוחד זהב אדום, גם כי בעלי אוהד הפועל, ולמדתי לא לאהוב את זה".

חוץ מזהב אדום, וולף עובדת גם עם פנינים – "סמל הנשיות" ועם חומר הנקרא "גולדפילד" שהוא סגסוגת של מתכות. מדןבר בחומר אנטי-אלרגני שמתנהג כמו זהב, אבל לא משחיר שערכו 14 קראט. הוא יותר זול מזהב כי יש בו כסף ונחושת. בדיוק מה שהופך את המחירים של וולף שפויים למדי: 100 עד 600 ¤ לתכשיט.

האלימות האופנתית ברחוב הישראלי לא מפחידה את וולף והיא מוכנה לראות כל אשה עונדת את התכשיטים שלה, ואפילו אם זה כולם ביחד. לשאלה עם כמה תכשיטים מומלץ לאישה ללכת בבת אחת, היא עונה: "תלוי באשה. אני יכולה ללכת עם שרשרת, עגילים, סיכה בשיער וחגורה וזה לא ייראה עמוס, אבל זה תלוי בבחורה. בכל אופן אני בהחלט יכולה לומר שנראה שבחורות מתחילות להעיז עם התכשיטים".
והחלום: "לראות את התכשיטים שלי על מדונה". תמסרי ד"ש.

את התכשיטים של קרן אפשר להשיג בבוטיק המעצבים בדיזנגוף סנטר (ה' 16:00-21:00, ו' 10:00-16:00); מדרחוב נחלת בינימין( ג' ו-ה' ברח' השומר פינת נחלת בינימין); שונאלי, רח' דיזנגוף 162 ת"א; Sisqa, רח' בעלי מלאכה, ת"א; סטודיו צוריאל', רח' קינג ג'ורג' 8 ת"א; אלקמי, רח' דיזנגוף פינת נורדאו, ת"א; Victorian Rose, לוס אנג'לס, בוורלי הילס.

  • עוד באותו נושא:
  • קרן וולף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully