וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטבות מיוחדות לתושבי הצפון

רותם רוזנטל

25.7.2006 / 12:14

בעלי עסקים שונים מעולם האופנה מציעים הנחות מיוחדות לתושבי חיפה וצפונה

בעלי עסקים שונים ברחבי הארץ החליטו להציע הטבות שונות לפליטי הצפון. זה הזמן להצטייד בתעודת זהות וליהנות מהנחות סוף עונה ופינוקים קצת לפני כל השאר.

במספרה של אבי פדידה (שמעצב את שיער משתתפי "רוקדים עם כוכבים 2"), יעניק לכל תושבי הצפון 20% הנחה על טיפולי השיער ועיסוי חינם לקרקפת. אצל דורון אשכנזי תקבלו 20% הנחה על כל הקולקציה.

בחנויות חברת סווטש תוכלו לקנות שעונים ב-10% הנחה (כל המבצעים תקפים בהצגת תעודת זהות). ברשת יונייטד ספורט מעניקים לתשובי הצפון 10% הנחה נוספת על המבצעים שנערכים עכשיו ברשת. בין מותגי החברה: סקצ'רס, אולסטאר, דיאדורה ועוד.

הפנינג לילדים, חניה חינם להורים

לאחר שנסגרה החנות שלהם בצפון, עומד להגיע צוות הסטודיו "דרך" למכירה מיוחדת בתל אביב. במכירה יוצעו במעצב פריטים מתוך קולקציית הקיץ. המכירה תיערך ברחוב נחמני 12 בתל אביב, קומה 1, ביום ו' (28.7), בין השעות 10:00-18:00.

סטודיו נועה ברשפון, שמתחיל במכירות סוף עונה ב-1.8 (50% הנחה על 50 פריטים בחנות), מנצל את ההזדמנות להפנינג בן ארבעה ימים להעלאת המורל, ובו ייערכו לילדים הפעלות יצירה מיוחדות במאהל הצמוד לחנות. אחרי ארבעת ימי ההפנינג, ההנחה על הקולקציה הנוכחית תעמוד על 15%-40% ו-50% הנחה על פריטים מהקיץ הקודם.

בקניון רמת אביב יוכלו תושבי הצפון לחנות בחינם לאלה שגרים בחיפה וצפונה לה. והנה עוד אופציה מרגיעה: עד סוף חודש אוגוסט מופעל בקניון ערים בכל יום שישי מתחם טיפולים אלטרנטיביים של חברת פפאיה, בו ניתן לקבל טיפול מסאז' רפלקסולוגיה, שיאצו ועוד בחינם (9:00-14:00). עד השעה 15:00 ייערך במקום שוק אוכל ויריד אמנים.


אבי פדידה, ויצמן 24, תל אביב
בית האופנה לגברים דורון אשכנזי, דיזנגוף 187, תל אביב
חנויות "סווטש": תל אביב: קניון עזריאלי. הרצליה: קניון ארנה, קניון שבעת הכוכבים. באר שבע: קניון הנגב. אילת: קניון מול הים
יונייטד ספורט, המבצע חל בכל סניפי הרשת בארץ
סטודיו נועה, הרותם 5, משק ניר, רשפון
קניון "ערים" רח' כצנלסון 14 כפר סבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully