וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוש סטייליסט אסרטיבי

רותם רוזנטל

31.7.2006 / 8:18

מישה ברטון, מריסה מאו.סי, נחשבת לבחורה הכי נכונה בשטח. חבל שאף אחד לא עוצר את המלתחה המידרדרת שלה

כשארון ספלינג, האיש שהמציא את הבלונד של הטלוויזיה האמריקאית נפטר לפני כמה חודשים, חשבנו שאיתו ימות המראה המלוקק של דונה מרטין ושכמותה. קיווינו לראות יותר כוכבניות מפתחות את המראה הקשוח של אנה-לוסיה מ"אבודים" ונפרדות מהמראה המתקתק של התאומות אולסן, למשל.

אבל מישה ברטון, כוכבת סדרת הטלוויזיה "או.סי", הפרזנטורית של חברת ניוטרג'ינה ומי שהוכתרה כאחת הנשים הסקסיות ביותר בעולם כיום לפי כמה וכמה מגזינים קובעים, מוכיחה בדבקות שהפלסטיות של שנות התשעים עדיין הולמת בראש.

השחקנית בת ה-20 בורכה אמנם בגוף מרשים (1.75 ס"מ), אבל היא נתפסה יותר מדי פעם בהצהרות אופנתיות לא ברורות. הסגנון שלה נע על הגבול הדק שנמצא בין מעודכנות נכונה לברית באולמי בון-טון.

כשהיא הגיעה בפברואר השנה אל תצוגת האופנה השנתית של סלבס מטעם ג'נרל מוטורס היא אכזבה בבלונד מלא נפח בהשראת הטראש של פמלה אנדרסן. אלמלא ההופעה הרומנטית שלה בטקס הגולדן גלוב, בשמלת בורדו ארוכה עם גימורי תחרה באזור החזה ובשיער מורם באלגנטיות, לא היינו טורחים לייעץ, כי לא היה נראה שיש עם מי לדבר.

הת'ר לוקליר, מאחוריך

בעולם הקולנוע והטלוויזיה צופים לברטון, שנולדה באנגליה וגדלה בניו יורק, עתיד מרשים כאחת מהשחקניות המבוקשות ביותר של השנים הקרובות. לחילופין, לא מעט קולות, אגב, כבר הכתירו אותה בתור השחקנית המעצבנת ביותר על המסך. היא מסתובבת על במות תיאטרון וסטים של תוכניות טלוויזיה וסרטים כבר מגיל 10 - אז השתתפה במשך שלוש עונות באופרת הסבון "כל ילדיי".

ב-97', בגיל 11, היא השתתפה בסרט שזכה להערכה רבה בפסטיבל סאנדנס בשם Lawn Dogs (שלא תורגם לעברית). ב-99' היא השתתפה בסרט Pups, גרסת נעורים לבוני וקלייד. באותה שנה היא השתתפה גם בתפקידים משניים בשוברי הקופות "החוש השישי" וב"נוטינג היל".

ב-2003 היא נבחרה לסדרת הנעורים האו.סי (The OC), שם היא משחקת את מריסה, התיכוניסטית המושלמת שמתאהבת בריאן, הבחור החמוד שהגיע (כצפוי) מהצד הלא נכון של המסילה. הפרסום המסיבי שהביאה לה הסדרה ברחבי העולם הקפיץ אותה למקום של כבוד ברשימת האנשים החמים של האינטרטיינמנט וויקלי (Entertainment Weekly) וגרם גם למגזין גלאמור להכריז עליה כעל הדבר הגדול הבא ב-2003. אם רק ישדכו לה בעתיד את הסטייליסטים הנכונים, יש לה סיכוי רציני להצטרף לרשימת השחקניות שמובילות את עולם האופנה העולמי ולהשאיר מאחור סוף סוף את השיק הספלינגי. עד אז, יש מצב שאפילו דילן מקיי לא יחזיר לה טלפונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully