וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש הצלליות

שני פישר

30.7.2006 / 14:51

לערן פאל, אחד המאפרים המלוטפים והעסוקים בתעשייה יש הפצרה מרכזית אחת למתאפרות הישראליות: בלי ליפסטיק חום

זה יהיה אנדרסטייטמנט לקרוא לתיק האיפור של המאפר ערן פאל "תיק". למעשה מדובר במזוודה בגודל בינוני, כזאת שלוקחים לסופשבוע בבודפשט. כזאת שהתכולה שלה היתה מרגשת גם את הבחורה הכי לא מתאפרת שיש ומעבירה אותה על דתה.

ערן פאל נהנה ממעמד של מאפר בולט ומוביל בשנים האחרונות. על כרטיס הביקור שלו מופיעה תמונתה של בר רפאלי, אותה הוא מאד אוהב, כשהיא מאופרת במראה שיצר לה. הוא, בניגוד אליה, לא קיבל את הקמפיין הראשון לקסטרו בגיל חמש עשרה, אלא בגיל שבו לרפאלי יהיו, בעזרת השם, שלושה ילדים יפים שיתהדרו בשם המשפחה "די קפריו".

ערן פאל מעולם לא למד איפור. הוא כבר 12 שנה מאפר בפועל ורק בשבע שנים האחרונות קורא לעצמו מאפר. כמו רבים בתחום, הוא מעיד על עצמו שהוא "תמיד היה סוג של יצירתי-אמנותי". בצעירותו הוא התעסק בציור, במשחק, בגרפיקה. כשעבד כמנהל הצגות, מצא את עצמו מאחורי הקלעים, מאפר את השחקניות. אחרי שנתיים שגרתיות להחריד במשרד גרפיקה, כל שביקש היו קצת אוויר וחופש. הוא מצא אותם באיפור.

האהבה לאיפור אמנם הייתה בוסרית לזמנו, היו עליות, היו גם ירידות, אך עם העבודות באו התוצאות, ועם התוצאות- הקמפיינים הגדולים. רק בעונה האחרונה איפר פאל לקמפיינים של קסטרו, תכשיטי מילר, פולגת, רונן חן, סיגל דקל ולכל מגזין הנמכר בקיוסק הקרוב לביתנו.

לס איז מור

בתקופות של צילומי הקטלוגים, פאל עובד שישה ימים בשבוע, 12 שעות כל יום. בכל זמן שמתאפשר לו, הוא עושה הפקות אישיות- ללא תמורה אבל עם המון תשוקה. הכי מסעיר אותו לאפר להפקות אופנה. בזמנו הפנוי הוא גם עושה כלות למרות שאין לו ממש זמן פנוי.

ספר על טרנד איפור שאתה אוהב כרגע.
"אני לא מת על טרנדים. פעם טרנדים היו דבר הרבה יותר מובהק. בשנתיים האחרונות יש טרנד כללי של LESS IS MORE. בתשעים וחמש אחוז מהעבודות שלי אני משתמש רק בצבעים טבעיים".

הצלמים איתם נהנה פאל לעבוד הם עידו לביא, אייל נבו, יניב אדרי, דודי חסון, איתן טל ויריב פיין. למאפרים, כך מסתבר, יש גם העדפה לדוגמניות מסויימות. פאל, כאמור, מאוד אוהב את בר רפאלי, "היא מקסימה" הוא אומר ובכך מסביר את העובדה שפניה מתנוססות על כרטיס הביקור שלו. גם את גלית גוטמן, לירז מסילתי ומאיה בוסקילה הוא נהנה לאפר. עם הבוסקילה הוא אף מצא מכנה משותף "היא פרפקציוניסטית בדיוק כמוני".

לגעת בגלאם

למרות הקשרים החמים שיש לו בשוק המקומי, לעיתים, לפני השינה, הוא חש בתשוקה עזה למשוך קו אייליינר על עפעפיהן של קייט מוס וג'יזל. "הפנטזיה לעבוד בחו"ל תמיד קיימת", הוא אומר " אך ככל שמתבגרים ומתברגנים זה קשה יותר".

את ההצפה של השוק במאפרים פאל מסביר כך: "אנשים מרגישים שדרך האיפור הם יגעו בזוהר ובגלל זה בתי ספר לאיפור צצים כמו פטריות אחרי הגשם". על אף מעמדו המבוסס פאל מרגיש את התחרות העזה בתחום, על בשרו. למי שמתכנן ללמוד, פאל ממליץ על בית הספר של נטאשה דנונה ("יש לה יד מדהימה") ועל בית הספר של עדה לזורגן על שום שהם קטנים ולא ממוסחרים כמו האחרים.

תחשבי שוב על המייק אפ

מה הן טעויות האיפור הנפוצות ביותר בישראל?
"איפור יתר. הישראליות מתאפרות יותר מדי. מלא צלליות, מייק אפ, גלוס - הכל שופע ונוזלי. אני רואה הרבה פעמים גם חוסר התאמה בין גוון העור לגוון המייק אפ. הרבה גם לא מפרידות בין מייק אפ קייצי למייק אפ חורפי. הפתרון שהוא מציע, פשוט: "ללכת עם מראה למקום המואר ביותר בסופר פארם, אפילו החוצה, ולבדוק אם המייק אפ משתלב עם גוון העור באיזור הלחיים והמחשוף".

טעות נוספת שפאל מצביע עליה היא שימוש בצבע החום "צלליות חומות מילא אבל ליפסטיק חום זה כבר פחות נסלח. אנו חיים בארץ חמה ואפורה, אפשר להכניס קצת צבעים לאיפור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

מייק אפ – COLOR STAY של רבלון- נוח ועמיד לאורך זמן.
FACE AND BODY של מאק.
צלליות- מאק.
מסקרה- HIPNOZE של לנקום, LASH STYLIST של מייבליין.
שפתונים של מאק, דיור, שאנל ואליזבת' ארדן
אייליינר- STYLELINER של דיור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully