וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנערות שעושות את זה באמת

רותם רוזנטל

31.7.2006 / 16:04

סקרלט ג'והנסון מתחילה לקמפן את ריבוק ולעצב עבורם, סיינה מילר חוזרת לפפה וליז הרלי קופצת על סוס בשביל ג'ורדאש

שתי חברות אופנה שזכו לתהילת עבר מפוארת מנסות לשחזר את הגליק בעזרת כוכבות הווה שוות במיוחד: סקרלט ג'והנסון בת ה-21 עומדת לדגמן לריבוק ולעצב קו מוצרים שייקרא Hearts RBK (לבבות ריבוק, בתרגום חופשי במיוחד) וליז הרלי, שתהיה לנצח נערת המוג'ו של אוסטין פאוארס, תככב בקמפיין של חברת הג'ינסים שהלבישה את כל השאפות בשנות ה-70', "ג'ורדאש". חוצמזה, השחקנית סיינה מילר הצטלמה זו העונה השנייה לקמפיין מוצלח במיוחד של פפה ג'ינס.

העסקה שג'והנסון חתומה עליה מוערכת במיליוני דולרים והתדמית המוקפדת שלה כאייקון אופנתי שווה כל סנט. ג'והנסון היא חיזוק שיקי כמעט הכרחי לחברה, שבה חתומים כפרזנטורים מוזיקאים כמו נלי, 50 סנט, הכנרת מירי בן ארי או הראפר מייק ג'ונס לצד שחקני הוקי וכדורסל.

ג'והנסון היא גושפנקא רעננה של קוליות טרנדית. הבמאית המוערכת סופיה קופולה היתה הראשונה שחידדה את פוטנציאל הסטייל של ג'והנסון ב"אבודים בטוקיו" ומאז היא נבחרת שוב ושוב במגזיני אופנה עולמיים לאחת מהמתלבשות הטובות ביותר.

הבגדים והנעליים בעיצובה של סקרלט התותחית אמורים לצאת לחנויות באביב הקרוב, ובחברה צופים סגנון רטרו עם המון פרטים. הקונספט (הצפוי להחריד) הוא לבוש שיתאים לאישה העסוקה במיוחד, שרוצה להיראות טוב גם כשהיא נכנסת לסטודיו להתאמן וגם כשהיא יוצאת לרחוב. בלה בלה בלה.

מילר על השטיח

גם סיינה מילר משתייכת למועדון המתלבשות הנחשבות. אחרי שבקמפיין הקודם של פפה ג'ינס היא נשכבה על חול ים בג'ינס ומבט מצועף, העונה היא עוברת לשכב על שטיח מופלא במבט מצועף, בהומאז' לסרטו הידוע והמכונן של אנטוניוני משנות ה-60'- Blow Up (יצרים).

השימוש הנכון במראה הרך של מילר, הצילום האפל והמגורען, הסטיילינג הכמעט אגבי של הסצינה (דירה עמוסה, עליונית שחורה, חשופה ופתוחה וכובע סבא כהה על מילר הבהירה) מעבירים נכון את האופי המשופשף והקולי על הג'ינס. סחתיין וסחתיקה.

בצילום הפרסומות החדש של ג'ורדאש, הרגליים המצויינות של ליז הרלי תחובות בתוך ג'ינס וינטאג' צמוד, השיער שלה מעוצב בתסרוקת נפוחה והיא עומדת ליד סוס חסון. "תמיד חשבתי שיהיה מגניב לככב בקמפיין של חברת ג'ינס", מסרה הארלי לסוכנויות הידיעות דרך דובר חברת ג'ורדאש, "אמא שלי קנתה לי ג'ינס של ג'ורדאש לראשונה בשנות ה-80'. הם היו בגזרת צינור וחשבתי שהם נראו מדהים".

הרלי בת ה-41, שכיכבה בשנים האחרונות גם כפרזנטורית של אסתי לאודר, מחליפה בתפקיד את השחקנית בריטני מרפי, שהשתרעה על סוסים בקמפיין הקודם של החברה. הרלי מעצבת גם קו בגדי ים שנושא את שמה וזוכה לחיבתנו בעיקר בזכות הכנות הלא מתיימרת שהפגינה לאחרונה בפתיחת מסעדה לונדונית. "מה תאכלי כאן היום?", שאל אותה צוות צילום נלהב, "ברור שאני לא אוכלת כלום", היא השיבה בעצב. לא מומלץ לנסות בבית, אבל לפחות היא לא מנסה לעבוד על אף אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully