וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה טוטאלי להיות אפרת וטלי

הדס שואף

1.8.2006 / 23:30

זה לא עניין של מה בכך לנצח עם ג'ינס וטי שירט שיושבת מעולה. טלי ואפרת הפכו את הבייסיק המושקע לפרוייקט חיים

במציאות בה מותגי אופנה אזוטריים לטי-שירטס קמים ונופלים חדשות לבקרים, אי אפשר שלא להעריך את היציבות והגדילה של טלי פישביין ואפרת בירן, מקימות המותג "טלי ואפרת". השתיים, מחלוצות מותגי החולצות היומיומיות-מושקעות, מריצות את בית האופנה שלהן כבר שש שנים ויוצרות בהתמדה טי-שירטים עם גזרות מושלמות.

הן הכירו לפני כחמש עשרה שנה בקורס איפור של מולה סנטר, החליטו יחד שאיפור הוא לא המקצוע בשבילן והתחילו לעשות תכשיטים. מאוחר יותר גם הן ייצרו וייבאו תיקים ואף היו הראשונות שהביאו לכאן את מותג האקססוריז הצרפתי המצליח לולי פופס, לפני כתשע שנים.

לפני כשש שנים הן זנחו את התיקים והתכשיטים ועברו לעיצוב בגדים. הן מודיעות ביחד ש"תמיד נלבש ג'ינס בגזרה טובה וטי שירט שניראת מצויין וככה אנחנו גם מעצבות".

העסק הקטן שלהן התחיל כבית ייצור שמתבסס בעיקר על חולצות וגופיות בגזרות מחמיאות עם משקל נכבד לדיטיילז. תוך זמן לא רב המותג טלי ואפרת החל להימכר בחנויות רבות ברחבי הארץ והסגנון שלהן הפך למבוקש.

"אנחנו משקיעות לילות כימים בעיצוב כל פריט ומחזירות לצביעות חוזרות כל בד עד שמתקבל הגוון המושלם אליו התכוונו" הן מעידות. אחת התכונות שמחברות אותן היא הקפדה משותפת על אחרון הפרטים ונטייה לסחוב לטוטאליות. כן, יש אנשים שנהנים מזה.

ביחד ולחוד הן לא מוותרות על אף עניין פעוט. כל חולצה פרי עיצובן עוברת חבלי לידה קשים ביותר החל מבחירת גוון צבע מיוחד שמיוצר במיוחד עבורן ועד לעיצוב אחרון הפרטים בחולצה. הן מנסות על עצמן שוב ושוב גזרות של חולצות עד שהן נותנות את האישור הסופי לייצור מסחרי. מהסיבה הזאת דברים קורים להן לאט לטעמן אבל כמובן שהכל יחסי.

מצולות וגלים

כיום, הן מוכרות את הדגמים שלהן בכחמישים חנויות ברחבי הארץ. קולקציית הקיץ שלהן מגוונת, ססגונית ובהחלט שווה ביקור באחת מאותן חנויות. בכל עונה הן מייצרות לפחות שלוש קבוצות בתוך קולקציה כדי להתאים לכמה סוגים של לקוחות.

בקיץ הנוכחי יש להן קולקציות עם השראות מהים שיש בהן חולצות עם הדפסים ופאצ'ים בנושאי מצולות וגלים. קבוצה ימית אחת נקראת "טרז'ר איילנד" ומאופיינת בהדפסים ופאצ'ים של שרשראות, גולגולות ולבבות. בצבעים: לבן וכחול, אדום, אפור, ירוק וחום. בקבוצה נוספת יש הדפסים אקזוטיים כמו פרפרים ופרחים וגוונים ססגוניים. הצבעים: גווני טאי-דאי, צהוב בננה, ירוק מנטה ועוד.

בימים אלו משתחררת לחנויות הקבוצה השלישית "בייסיק" ובה חולצות שכבות, גוונים נקיים יותר ופחות הדפסות ופאצ'ים. זו קבוצה של טרום מעבר ולדידן היא טיים-לס כי גם בעונות הבאות, לפי ראייתן, נשים ירצו טופים נקיים יותר לקראת החורף בצבעוניות של שחור, אפור ולבן.

כשאני שואלת אותן אם לא הגיע הזמן לפתוח חנות מותג, הן מגלגלות עיניים ואומרות שזה יקרה בבוא היום. כשאתה פרפקציוניסט, רק המחשבה על פתיחת החנות המושלמת, זו שתהיה ב-ד-י-ו-ק כמו שאתה רוצה יכולה להדיר שינה ללילות.


טווח מידות: 36-44
מחירים: גופיות וחולצות:149-249; מכנסיים:279-449.
את המותג טלי ואפרת ניתן למצוא בחנויות רבות ברחבי הארץ ובסטודיו שלהן ברחוב מוהליבר 18 תל-אביב טלפון לבירור: 03-5176660.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully