וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיס גבות

רותם רוזנטל

7.8.2006 / 16:02

הגישו את המרקר, אנחנו מסמנים דוגמנית. טל קיים מדגמנת רק 7 חודשים אבל גם נעמה בצלאל כבר הבינה שמדובר באוצר

לטל קיים בת ה-17 יש קול רך ומראה טבעי. לפני 7 חודשים היא הוחתמה בעלית מודלס והמראה המיוחד שלה, שיש בו את הנקיון של איה שטיינוביץ'-קורן עם שפיץ סקסי שמגיע מהשפתיים המצויירות וקטע ייחודי של גבות דרמטיות, הולך כנראה להפוך להצלחה בקרב מביני עניין. בזמן הקצר שחלף היא כבר מילאה בנוכחותה התמה את הקטלוג גדול המימדים והמיוחד של המעצבת נעמה בצלאל והצטלמה לקטלוג של חברת התכשיטים המצליחה, אמארו.

ניסו לשכנע אותך להצר את הגבות?
"היו כל מיני ניסיונות בצילומים להציע שאולי נגזור קצת מהגבות וקצת מהשיער הארוך, אבל אני בנאדם החלטי, קשה לשכנע אותי. אני גם לא מתאמצת במיוחד כדי לשמור על המראה שלי. תמיד אהבתי ספורט ואני רצה בדרך כלל פעמיים בשבוע. זהו".

בקול עדין ורך היא מספרת שהיא לומדת אמנות בתיכון אלון ברמת השרון ומתכננת ללמוד בהמשך פסיכולוגיה באוניברסיטה. "הדוגמנות זו התנסות חווייתית. פשוט קבעתי תור לעלית מודלס והתקבלתי".

מה משך אותך בדוגמנות?
"סבלתי מביטחון והערכה עצמית מאוד נמוכים, רציתי לעשות משהו קיצוני כדי לשנות את המצב וזה באמת עזר. אני מאוד נהנית. זה תחום מלהיב וכיפי".

היו לך רגעים קשים בצילומים?
"גם בדוגמנות יש יום עסל ויום בסל. לא מזמן הצטלמתי להפקה שעשה דודי חסון למוסף סגנון של מעריב, בחוף הים. יש לי עיניים רגישות וכל הזמן מצמצתי והסתנוורתי. זו היתה בעיה רצינית על הסט. אבל זה קורה. לקח זמן אבל בסוף הסתדרנו".

מפלובר לבולגקוב

לפני שהתחלת, תהית אם תתאימי לתחום?
"אני רואה מסביב מעט מאוד בנות שמתאימות לסטיגמה השטחית של הדוגמנית. היום ממש לא מספיק להיות יפה ולשתוק. כדי לעבוד בתחום הזה צריך להיות בנאדם שמדבר ומתקשר. לאנשים שמביטים מבחוץ על עולם האופנה יש תדמית קצת מוטעית על מה שקורה בפנים".

את חשה לחץ מהתעשייה להיות רזה כדי להצטלם יותר טוב?
"מעולם לא ביקשו ממני להרזות ואני לא בחורה שדופה. בנות שנמצאות מחוץ לעולם הזה מקבלות מסרים שליליים והן צריכות להבין שלא צריך להיות קייט מוס כדי להיות יפה".

קיים אוהבת לקרוא ולכתוב. "אני קוראת עכשיו את "האמן ומרגריטה" של בולגקוב ומאוד נהנית ממנו ולפני כן קראתי את "מאדאם בובארי" של פלובר". יש לה חבר כבר חודשיים שלומד בתיכון בהרצליה. היא בת זקונים לאמא עו"ד ולאבא גינקולוג.
אחותה בת ה-26 לומדת קולנוע באוסטרליה ונמצאת עכשיו בירושלים במסגרת חילופי סטודנטים עם בית הספר הירושלמי לקולנוע "סם שפיגל". אחיה בן ה-24 לומד הנדסת תעשייה וניהול באוניברסיטת באר שבע. "אחותי רצתה פעם לדגמן ואני חושבת שבגלל זה היא מאד שמחה שאני עושה את זה ומפרגנת לי", היא מסכמת, "גם ההורים מאוד מרוצים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully