וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר דיווה ממיקי בוגנים

שני פישר

8.8.2006 / 11:19

הוא גאון שזכה לגעת בפני הזוהר ההוליוודי. שני פישר מתקשה לתאר במילים את כשרונו של המאפר האלמותי קווין אוקוין

יש אנשים שהם כל כך גדולים מהחיים, עד שכל המילים בעולם קטנות עליהם. כשניגשתי לתאר במילים את המאפר האגדי קווין אוקוין, היה לי קשה. מאוד קשה.

דמותו הצבעונית של אוקוין, גורמת לגינוני הדיווה של מיקי בוגנים להיראות סטרייטים לגמרי, וסיפור חייו גורם לסיפור חייה של פנינה רוזנבלום להחוויר. קורות חייו אמנם קלישאתיים להחריד, אבל ייתכן שהוא בעצמו המציא את הקלישאה: הוא נולד בפרבר עני בלואיזיאנה, גיבורת הילדות שלו הייתה ברברה סטרייסנד, וכנראה כמו כל ילד שגיבורת הילדות שלו היא סטרייסנד, הוא יצא מהארון, החל לאפר בצעירותו, התפרנס בקושי רב כמאפר זוטר, אבל בעזרת כישרון וכריזמה, כבש את הפסגה והפך להיות המאפר של סלבסי העל, כולל ברברה סטרייסנד. הוא לפני כארבע שנים, בגיל ארבעים, מסרטן.

עוצמה של יופי נשי

אוקוין אומץ בחום לחיק חוג הידועניות. רשימה חלקית של הנשים שזכו להתייצב תחת מברשתו כוללת את ג'וליה רוברטס, מדונה, וינונה ריידר, מג ריאן, ג'ודי פורסטר, מישל פייפר ושרון סטון. הוא גם זכה להופעת אורח של אוקוין ב"סקס והעיר הגדולה" בתפקיד עצמו. אפילו קארי התרגשה מהמעמד.

אם תרצו, אפשר להקביל את הגאונות של אוקוין לזו של הבמאי פדרו אלמודובר: כמו אלמודובר, גם הוא קונצנזוס ולכן כולם רוצים לעבוד איתו, גם הוא הומוסקסואל שמעצים בעבודותיו את היופי הנשי, ועושה מחוות לנשים מיתולוגיות (כמו בטי דיוויס, מרלין מונרו ומרלין דיטריך). כמו אלמודובר, גם הוא מאוד אוהב את אימא שלו. אימו של אוקוין, (לא יפה באף קנה מידה), זוכה להופיע בספריו לצד הנשים היפות בעולם. המוטו של אוקויין הוא שאישה יפה היא יפה מבפנים, והאיפור רק עוזר להוציא את היופי הפנימי החוצה.

חלום הוליוודי מפוקפק

מלבד עבודתו כמאפר, פרסם אוקוין שלושה ספרי איפור ושנה לפני שנפטר, הגשים את חלומו והוציא קו מוצרי איפור על שמו. אם נתקלתם רצון עז לאפר כמו אוקוין, הייתי ממליצה קודם כל להנמיך ציפיות, ובמקביל להצטייד בספריו, יצירות מופת הראויות לשבת על המדף לצד "מאה שנים של בדידות" ו"החטא ועונשו". שלושת ספריו: "הפנים קדימה" (FACE FORWARD); "עושים פרצופים" (MAKING FACES); "אמנות האיפור" (THE ART OF MAKE UP). הספרים מלאים בצילומים מרהיבים ובהוראות איפור נדיבות המתארות כיצד מגיע אוקוין לכל אחד ממראות האיפור. את הספרים ניתן להשיג גם ברשתות הספרים בארצינו.

כמו ג'יימס דין, ריבר פיניקס וקורט קוביין, במותו זכה אוקוין להגשים עוד סוג של חלום הוליוודי מפוקפק - להישאר צעיר לנצח. ניסיתי לתאר במילים את הכישרון האלמותי, אבל במקרה הזה אצטרך להודות שתמונה אחת שווה יותר מארבע מאות מילים. הרבה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully