וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופר-שאפה

רותם רוזנטל

14.8.2006 / 8:24

השיק ההיפי של אומה ת'ורמן תמיד עשה לנו טוב לקארמה. עכשיו היא משחקת גיבורת על בסרט חדש

"הסופראקסית שלי", סרט חדש בכיכובה של אומה ת'ורמן (עולה לאקרנים בארץ ב-7.9) הוא סיבה מעולה להיזכר בסגנון הקולי של הכוכבת הבלתי נלאית. כשת'ורמן נתפסת מסתובבת ברחובות ניו יורק, הסגנון שלה נוטה בדרך כלל להיפיות קלה ולבגדי שכבות רחבים ונוחים. אין ספק שצניעות ואיפוק הן שתי מילות המפתח המרכזיות במראה המקסים שלה; שתי תכונות שאנו לא תמיד מעריכים כראוי.

במקרה של תו'רמן, כל הבסיס לסגנון שלה מגיע עמוק מהשורשים. אבא שלה הוא פרופסור לבודהיזם הינדו-טיבטי ואמא שלה היא דוגמנית שבדית לשעבר, שהפכה לפסיכותרפיסטית. בעלה הראשון היה אליל הטריפים טימות'י לירי, ואת אבא של אומה היא הכירה שנתיים אחרי שנפרדה מלירי, ב-1967. אפשר לומר שת'ורמן נולדה בצל שיאה של התרבות ההיפית, שמופיעה לה באג'נדה פה ושם.

כשהצטלמה ת'ורמן למגזין אל האמריקאי לפני שנים מעטות, היא הסבירה שם שאידיאל הגוף ההוליוודי המקובל לא מעניין אותה וסיפרה שהיא מחפשת מבט אחר על החיים, רחוק מהפריזמה ההוליוודית. בראיון אחר היא ציינה שהקריירה שלה היא "נס", כדבריה, ושלמרות כל ההצלחות שלה היא לעולם לא תשכח את התקופות הקשות בחייה. משפט די לא צפוי, כשמדובר בשחקנית שהיתה מועמדת בגיל 24 לאוסקר על הסרט "ספרות זולה".

המוזה של טרנטינו

בהתאם לרוח הבוםבמבלה הקלילה שנושבת ממנה, קשה לתפוס אותה בבגדים ארוכים וחונקים. האופן הרגוע שבו היא יוצרת מראה קלאסי ומשוחרר בו זמנית מאפשר לה להיראות תמיד טבעית.

בפרימיירה של "סופראקסית" היא הופיעה בשמלת כתפיות ארוכה וקסומה עם מותן גבוהה, מלאה בהדפסי פרחים וצבעים ונעלי סטילטו של כריסטיאן דיור. גם לאוסקר השנה היא הופיעה בשמלה פסטלית, ארוכה, רכה ונופלת. אין מה לעשות, דיוות גבוהות כמוה תמיד נראות מקסים בשמלות ארוכות להחריד.

עד שהתפרסמה בכל העולם היא נחשפה לקהל הרחב בשני סרטים: "יחסים מסוכנים" ו"הנרי וג'ון", שעורר שערורייה קטנה כשהוגבל לגילאי 17 ומעלה. ת'ורמן האמביציוזית הגיעה כבר בגיל 15 לניו יורק, ללמוד בתיכון ולדגמן.

בין אודישן לאודישן, היא גם הספיקה להצטלם לכפולה במגזין "גלאמור". בגיל 19 היא נישאה לבעלה הראשון, גארי אולדמן. הנישואין החזיקו מעמד שנתיים. ב-98' היא נישאה לשחקן אית'ן הוק. הם נפרדו ב-2004 ויש להם שני ילדים משותפים.

ת'ורמן עדיין מפלרטטת עם עולם הדוגמנות. בשנת 2000 היא נבחרה לדוברת של חברת חברת לנקום, ולפני שנה דגמנה עבור לואי ויטון ועבור חברת השעונים טאג הוואר.

כאמור, היא הפכה לכוכבת בזכות קוונטין טרנטינו, שטען שהיא המוזה שלו. הוא שינה את חייה כשהעניק לה את התפקיד של מיה ואלאס ב"ספרות זולה". כשהיא עלתה לרקוד עם ג'ון טרבולטה במכנסיים שחורים, פאת קארה שחורה וחולצת לבנה מכופתרת, היא נראתה כל כך מדויקת עד שגם היום, 12 שנים מאוחר יותר, המראה הזה עדיין נחשב לרלוונטי.

גם ב"קיל ביל" של טרנטינו היא הפכה למופת לסטיילינג, באוברול אופנוענים צהוב מעור ובסניקרז תואמים. האמת היא שבכל סרט שהשתתפה בו היא הצליחה ליצור מראה מרתק ומושך. עכשיו רק צריך לחכות ולראות מה יילד הסרט החדש. האם תחכה לנו גרסה נשית של סופרמן החננה או וריאציה עדכנית על קט וומן האולטרה-סקסית?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully