וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעניינות לך את הכתף

רותם רוזנטל

17.8.2006 / 8:05

ארבע מעצבות, שלושה מותגים, שלוש קולקציות חדשות. סקירה קצרה של תיקים חדשים

שלוש קולקציות חדשות ושוות של תיקי עור יצאו לאחרונה לשוק: טלי שפריצר עושה תיקים לפי דרישת הלקוחה, מלי רוקח-דנאי התחילה לסרוג תיקים משולבי חוטי עור וסיגל סלה-תירוש ומיה צוק-ויצמן עושות אקורדיון.

טלי שפריצר בת ה-27 עומדת מאחורי המותג אוטיליה'ס (Otiliyas), "על שם הסבתא רבא", לדבריה. הייחוד של המותג, טמון בכך שכל תיק הוא ייחודי. כל לקוחה יכולה להזמין לעצמה תיק שלא קיים בחנות ולבחור לו את הבטנה, התמונה שתתנוסס עליו או כל אפליקציה בעבודת יד שהיא חושקת בה.

התיקים עשויים מעור תעשייתי והבטנות מכותנה, דריל או פרקל. הקולקציה כוללת כמה דגמים בסיסיים: קוביה (5 צלעות וסגירה כפולה), פירואט (תיק שק שאפשר להגדיל או להפוך), ברנדלינה וברסלט (תיקי יד שמתפקדים גם כתיקי צמיד וגם כתיקי זרוע).

שפריצר החלה לעצב תיקים לפני שנה וחצי, במהלך לימודי פסיכולוגיה. היא החלה למכור אותם בבוטיק המעצבים בדיזנגוף סנטר, עברה למדרחוב בנחלת בנימין (שם היא גם מוכרת עד היום) ולפני חצי שנה היא פתחה חנות קטנה בשינקין, "אומרים שזו החנות הכי קטנה בארץ ואולי אף בעולם", היא מוסיפה.

115-250 ש"ח, שינקין 17, תל אביב

מקסימאלית

מלי רוקח דנאי עומדת מאחורי מותג תיקי העור Mal. בימים אלה היא הוציאה קו חדש וסרוג, שמתלווה לשני קווי התיקים שהיא יוצרת בשנים האחרונות ומתבסס על סריגה ידנית בחוטי עור. לדבריה, דרך המעבר לעבודת יד בסיסית, היא נתנה לעצמה להתרחק מהחומרים המתועשים שמלווים את עבודתה ולהתקרב יותר אל בסיס מקור ההשראה שלה, האומנות והסריגה.

שני הקווים הנוספים של Mal הם קו הבייסיק המונוכרומטי והפשוט שמלווה אותה מתחילת הדרך וקו המקסי-מאל (Maxi-Mal), קו מוצרים מאובזרים יותר. תיקי הקו הזה עמוסים בחלוקה לתאים, תיק תקים, טבעות, אבזמים ועוד. בנוסף, דנאי מעצבת גם "קולקציית ליפופים": ארנקים, יומנים וספרי סקיצות כרוכים בעור עם שרוכי עור מלופפים במגוון צבעים.

תיקים: 349-1200 ש"ח, תיקים סרוגים: 449-1000 ש"ח, ליפופים: 55-449 ש"ח

ניתן להשיג דרך המעצבת: 052-8432956 ובחנויות ברחבי הארץ

האקורדיון כמקור השראה

Yoya, הסטודיו המשותף לעיצוב תיקים של סיגל סלה-תירוש ומיה צוק-ויצמן נולד בכלל מתחום אחר. סלה-תירוש מעצבת בובות לאספנים מכל העולם. צוק-ויצמן היא מעצבת אופנה. השתיים נפגשו במהלך פרויקט הכנה לתערוכת בובות חשובה בניו יורק. סלה-תירוש חיפשה מישהי מתחום האופנה שתעבוד איתה וצוק-ויצמן התלבשה לה כמו כפפה.

הן החלו ליצור עוד ועוד ביחד עד שהחליטו לפתוח לפני כמה חודשים את הסטודיו. סדרת התיקים הראשונה שהן מציגות בו היא סדרת האקורדיון, תיק צד שצדדיו עשויים כאקורדיון והוא מלווה באפליקציות ורקמות בעבודת יד. בסטודיו הן מייצרות גם תיקי גב, תיקי יד ותיקים אלכסוניים שעוצבו גם בהשראת מגזרות נייר או חבילת ספרים ישנה הכרוכה באריזת עור.

200-500 ש"ח, ריינס 52, תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully