וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השאקירה המקומית

19.8.2006 / 9:30

מיטל גל היפה של "האלופה", היא והרעמה שלה, יובילו את קמפיין השמפו של רוטס. שיחה בניחוח מרכך, על פריצה בלי קשרים

חברת השמפואים והריחות 'רוטס' בחרה יפה את מיטל גל מהאלופה, כפרזנטורית החדשה שלה בזכות הלוק הנטורלי והשיער שנולד לככב על בקבוקי שמפו. הצילומים התקיימו בצימר שבכפר ויתקין (צלמת: איילת וייס). ב'רוטס' מתוודים שזו הפעם הראשונה שהם הולכים על הקונספט של פרזנטורית, מאחלים לכולם בהצלחה ומקווים שהקשר עם מיטל יהפוך להרגל. שיחה על הסט בניחוח מרכך.

אז מה שלום המשפחה בחיפה?

"כל המשפחה כרגע בסדר, טפו טפו....ברוב תקופת המלחמה המשפחה והחברים עזבו את חיפה, וחלק מהם השתכנו אצלי בבית ברמת גן, חוץ מאבי היקר, שבמסגרת תפקידו בצבא נאלץ להישאר בצפון באזור הלחימה. אבל נכון לעכשיו יש הפסקת אש וכולם יכולים קצת לנשום לרווחה ולשוב לבתים סוף סוף אחרי שהם לא ראו אותם הרבה זמן.

זה ממש יצא במזל שעברתי לגור פה, ממש זמן קצר לפני שהיא שהמלחמה התחילה. אבל ללא ספק המצב השפיע עליי מאד - ממש בהתחלה, בשבוע הראשון ללחימה לא היה לי חשק בכלל לצאת מהבית או לבלות, כשאני יודעת שאבא שלי נמצא בלבנון וחברים שלי נלחמים והמשפחה שלי יושבת במקלטים. אבל למרבה הצער, ככל שהזמן עבר, הבנתי שזה מצב קיים ואין ברירה, אלא להמשיך לחיות את החיים רגיל ככל שאפשר (חוץ מזה שבחודש האחרון הבית שלי פעל על תקן בית הארחה. למען האמת זה יצר אווירה נחמדה בבית".

מה את עושה כשאת לא מדגמנת או משחקת?

"אני מעבירה את הזמן שלי בהרבה ים וקולנוע - אני חולת סרטים. ואני חייבת לציין לטובה את הסרטים הישראליים המעולים שיצאו לאחרונה לאקרנים. חוץ מזה אני לומדת פיתוח קול, קוראת, כותבת, רוקדת וגם אוהבת לצייר - למרות שזה בא לי בתקופות. לפעמים בא לי, לפעמים לא".

יש לך חבר?

"לא".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

בא לך טוב הדמיון לשאקירה?

"חחח.. האמת ששמעתי פעם שאני דומה לשאקירה. אם כבר, אני מעדיפה את אלה שאומרים לי שאני דומה לג'סיקה אלבה".

מה את אוהבת ללבוש?

"יש לי חיבה לבגדים, באופן כללי. הסגנון שלי די משתנה: אני אוהבת גם בגדים זרוקים ופשוטים ובסגנון ספורטיבי, וגם את הסגנון הרומנטי, בעיקר בערב. וכמובן הסגנון השולט - ג'ינס וגופייה. כן, אני מגוונת".

איך התחלת לדגמן?

"הגעתי לדוגמנות בזכות פידבקים שקיבלתי מאנשים לגבי המראה החיצוני שלי. אני פניתי באופן אישי לסוכנות. התחום הזה נראה לי דרך נחמדה ויותר מעניינת בשביל בת-עשרה להרוויח כסף, למרות שבשלב מסוים העדפתי לעבור לעבוד בחנות בגדים. אפשר לומר שאני לא ממש חיה את "עולם הדוגמנות". זו הייתה תקופה קצרה בחיים שלי שנגמרה בערך לפני שנה. אני די מתמקדת בדברים אחרים כרגע".

מה יותר שווה, לשחק או לדגמן?

"אם אפשר ליהנות משני העולמות - אדרבה. אבל בלי שום ספק, השאיפות שלי, החלומות שלי והמטרות שלי הן בתחום המשחק - זה המקום הטבעי בשבילי, המקום שאני מרגישה שנכון בשבילי ושטוב לי בו יותר מכל דבר אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully