וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולי הפעם היא תחייך

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

21.8.2006 / 12:27

סמדר קילצ'ינסקי, חלום רטוב מהאייטיז ושחקנית מתפתחת, חוזרת לדגמן בגיל 43. את הבעת הניתוק הישנה החליף הרוך

לרשת דופלו יש המון סניפים אבל עד היום הם לא השקיעו הרבה ביחסי ציבור ובפרסום. לתפקיד הפרזנטורית הראשונה שלהם הם בחרו בסמדר קילצ'ינסקי. הבחירה בה תעניין את הדור שזוכר את תקופת השיא של קילצ'ינסקי כדוגמנית ואולי תעורר סקרנות בקרב דור צעיר יותר של צרכניות אופנה. הצעירות במיוחד עשויות לחשוב פשוט שמדובר באחותה הגדולה והנשואה של שירה קצנלבוגן.

קילצ'ינסקי היתה דוגמנית בולטת בשנות השמונים והתשעים, הצטלמה לווג והיתה הפנים של חברת האיפור סופטאץ' במשך כעשור. במקביל היא התפתחה כשחקנית. היא שיחקה בתפקיד בתולי סרט "הפנימיה", ב"פוטו רומן" התמים, ב"חיים על פי אגפא" הקודר עם בעלה הראשון אסי דיין וקיבלה את פרס שחקנית השנה על משחקה בסרטו של עמוס גוטמן "בר 51" על גילוי עריות פנטזיוני בין אח לאחות יפים כמו חלום.

היא נמנית על חביביו של הבמאי חיים בוזגלו, שיחקה בסדרות שלו "דיסטורשן" האוטוביוגרפית ו" כתב פלילי" , ובימים אלו מלוהקת לתפקיד בסדרה החדשה שלו "כבוד". כיום היא מרצה בנושאי יופי והשתתפה בסרט "ביי ביי לאהבה" שעלה ב- V.O.D של "הוט.

היתה לה אפיזודה גם כגננת בגן הילדים "שקוף" שפתחה עם בעלה לשעבר, השחקן שרון אלכסנדר. בגן זה יכלו הורים לצפות בילדים שלהם מרחוק באמצעות מצלמות וידאו שפעלו תמידית, אולם הגן נסגר אחרי תקופה לא ארוכה.

המעצבת הגרוזינית

בצילומי המייקינג אוף על סט צילומי הקטלוג של דופלו אפשר היה להתענג כמו פעם על תווי הפנים המעוגלים והייחודיים של קילצי'נסקי ולשמוח על שהיא כבר לא משדרת את הריחוק והניתוק של פעם.

גדי אלימלך הוא מי שעשה את הסטיילינג של הקטלוג והצילומים נערכו בבית מפואר המעוצב בסגנון אפריקאי, במושב מזור. הקונספט של הקטלוג: צילום סיטואציות יומיומיות בחיי אישה. סטים לדוגמא: מראה סקסי במיטה, עם סריג לבן ורך, מראה נועז על גבי המדרגות ומראה נוסח המאפיה, שמהיח"צ מוסרים שהוא הכנה לקראת צילומי הסידרה "כבוד" של חיים בוזגלו.

בקולקציית חורף 2007 של דופלו השראות ממראה צבאי, מעולם האופנוענים, סריגים רומנטיים ורכים, קו קז'ואל שבו סריגים וג'ינסים, קו מחוייט שבו חליפות מכנסיים וחצאית ומראה ערב עם שמלות שחורות מבדים מבריקים ועליוניות תחרה. למעצבת של דופלו קוראים ננה. מוצאה מגרוזיה והיא עבדה בבולגריה, בגרמניה, במוסקווה, ובגרוזיה. נחכה לקטלוג ואז נמסור את התרשמותנו השלמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully