וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Fuck פריס הילטון

רותם רוזנטל

27.8.2006 / 12:02

בוי ג'ורג' משתלח בפריס ע"ג הטי שירטס שלו, ג'סטין טימברלייק מפליא עם ג'ינסים בעיצובו. מהמתרחש בבוטיק החדש J.A.P

את החנות החדשה ג'ואיש אמריקן פרינסס שבהרצליה פותחות הקולקציות של בוי ג'ורג', גוון סטפני והמותג "ויליאם ראסט" (William Rast, W.R) של ג'סטין טימברלייק.

את החנות פתחה דורין קריצר (25), אוהבת אופנה ששהתה הרבה בשנים האחרונות בניו יורק ובלוס אנג'לס. מטרתה, בין השאר, היא להביא קולקציות מיוחדות בעיצוב סלבס מחו"ל. "בכל בירות האופנה בעולם אפשר למצוא את הקולקציות של הסלבס האלה", היא אומרת, "אז חשבתי שכדאי לתת אפשרות ללקוחות כאן ליצור מראה אישי משלהם ולשלב את האופנה המקומית עם מה שקורה בחוץ".

היפניות שמאחור

בחנות נמכרות בין השאר מהדורות מוגבלות של המותג Harajuku Lovers ששייך לזמרת גוון סטפני (שמעצבת גם את המותג L.A.M.B). בגדי המותג הזה מעוצבים בהשראת ארבע הרקדניות שמלוות את סטפני ובהשראת אלמנטים מהתרבות הפופ היפנית בכלל. דיוקנאות הרקדניות מופיעים על טי-שירטים ועל חולצות הסטרפלס. על חולצות הגברים של סטפני יש הדפסים של מפת הרכבת התחתית של טוקיו ובקולקציית הסתיו החדשה יש גם פאצ'ים בסגנון מנגה - הקומיקס היפני, על חליפת אימון בשני חלקים.

הברקה יפה של הזמרת היא שמלה עם מחשוף וי שמורכבת מגופיות של שחקני כדורסל. היא ממליצה לשלב אותן עם עקבים גבוהים אגב. כדאי לבדוק גם את תחתוני הסבא הצבעוניים שלה ואת הגופיות החורפיות עם השרוול ארוך וההדפסים יפניים.

כפתורי קרוקודיל

ג'סטין טימברלייק הציג לעולם את המותג שלו "ויליאם ראסט" בפברואר 2005, בשיתוף חברו הקרוב טרייס איילה, שנחשב לאיש הסטייל מבין השניים. שם המותג מורכב משמו של סבא של ג'סטין – ויליאם וראסט שהוא שם המשפחה של סבא של איילה.

השניים יוצרים קולקציות בסגנון סטריט וור מוקפד והמותג זוכה לתהילה בעיקר בזכות גזרות הג'ינסים שלו. מגזין פיפל האמריקאי העניק להם את תואר "גזרות הג'ינס המוצלחות ביותר לנשים". ההדפסים שעל הטי-שירטים של ג'סטין וטרייס הם מיקס של דימויים מעולם הרוק ומעולם המלוכה. מבחינת האקססוריז – בחנות נמכר כובע הקסקט שמזוהה עם טימברלייק, בצבעי הסוואה ועם הכיתוב "With Compliments" (בברכה).

מועדון תת תרבות

בוי ג'ורג' שתמיד ידע לייצר שערוריות עם בגדים ותסרוקת (לא נשכח את סיכות הדש באייטיז עם הטקסט בעברית) מרשה לעצמו להשתלח בחופשיות בכוכבים ולשחרר הצהרות פוליטיות במותג הבגדים שלו, Be Rude. לצד חולצות עם הדפס של סמלי שלום שמועמדים בצורת צלב, או הדפסים שמשלבים עכבישים, גולגולות וסיכות ביטחון, מעצב ג'ורג' חולצות שזועקות "Fuck Paris Hilton" (לצד תמונתה, כמובן) או Eminem sucks my dick". טוב, אף אחד מעולם לא האשים אותו בעידון.

Jewish American Princess, שנקר 16, הרצליה פיתוח.
Harajuku Lovers: חולצות: 350 ש"ח, מכנסי שורטס: 350 ש"ח, הלבשה תחתונה: חוטיני: 130 ש"ח, תחתוני סבא 190 ש"ח.
W.R: ג'ינסים: 1100 ש"ח, חולצות: נשים: 350 ש"ח, גברים: 440 ש"ח.
Be Rude: חולצות: נשים: 350 ש"ח, גברים: 440 ש"ח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully