וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיקסים החדשים

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

22.8.2006 / 8:04

בגולף הכינו לעונה הקרובה ערבובי וינטאג' יפים במיוחד. מי שלא יזהר ויסתכל טוב בקטלוג, שלא יראה לנו את העירבובים שלו

היציאה מהפרזנטציה המצויינת של גולף אתמול, מלווה בתסכול גדול. לו היו מעסיקים סטייליסט בחנויות גולף שיעזור ללקוחות לבנות את הלוקים המעולים שהחברה מתכוונת אליהם, במקום סתם להוריד דברים מהקולב, היה פה סיכוי לרחובות מרתקים בעונה הקרובה.

גולף הכינו פריטים טובים לסתיו והחורף הקרובים, הם הציגו אותם בחדר שמעצבי האופנה של החברה עיצוב כחדר וינטאג' אווירתי מגניב עם כוסות בדולח מצויירות, תמונות קטנות עם מסגרות זהב, שטיח ורוד מצוייר מבית סבתא ועוד. מעצבי האופנה הם גם אלה שבאופן אישי בנו את כל הלוקים של ארבעת הדוגמנים שהציגו את בגדי הקולקציה החדשים.

השילובים היו נפלאים ומרתקים אבל מפחיד לחשוב מה תעשה בחנות, יד לא מיומנת שתיתקל בכל הפריטים האלה. אם מערבבים ולובשים את הפריטים באופן סתמי אפשר להגיע ללוק שיוציא לחברה שם משעמם במיוחד. החליפות שלהן לנשים צעירות למשל, הן עדינות יפות ולא מכבידות, אבל עם טוויסט נכון של חגורות פאייטים דקה בצבע כסף ושחור, שנקשרת מקדימה, כמו שמציעים מעצבי החברה, היא נראית אופנתית ומעניינת לגמרי ובלעדיה, פחות.

בגולף מנסים לעשות ללקוחות חיים קלים כמו שהם מגדירים את זה ולהסיר מהם אחריות. הם מוכרים את המכנס כבר עם חגורה, מצמידים את החולצה הקצרה לחולצה הארוכה הדקה שתתאים לה מתחת, מוכרים חולצת תחרה שקופה עם גופיה דקה ואטומה מתחת, ועדיין יכול לבוא לקוח לחנות ולערבב מכנסיים עם הדפס דרקון עם תיק פרחוני, חולצת בטן וג'קט קצר מדי ולהיראות ישראלי פרחי ומקושקש לגמרי.

מומלץ אם ככה, להביט היטב בקטלוג של גולף שיגיע בקרוב לחנויות. מצולמת בו עדי נוימן לצד יונתן לוי ואחרים והושקעה בו מחשבה רבה בבניית הלוקים כולל האביזרים. קחו השראה. העבודה כבר נעשתה, רק צריך לחכות לקטלוג ולחקות.

בגדים שעברו עליהם

מעצבי החברה אוהבים העונה בגדים שנראה שמישהו כבר לבש אותם ונתן להם אופי. הם אוהבים ג'קטים מעור שמגיעים מהחנות כבר עם חריצים קטנים ושריטות ונוהים אחר צבעוניות מאובקת. הם חותרים למראה שכבות אישי ומעניין של, למשל, חולצת פסים קצרה על קפושון אפור ארוך, שמציצה ממנו חולצת טי שחורה קצרה שמתחבאת למטה איפושהו. במראה הזה לא ברור מה בא על מה והכל תחוב בתוך הג'ינס.

יש להם קולקצייה בהשראת קרקס שתתאים לצעירים שאוהבים את המראה של דיירי קומונה שהשתלטו על בית מפואר ונטוש. כמו הבית ביפו שצולם בו הקטלוג. יש בקבוצה הזאת ווסט רקום בעבודת יד מסין, שמבטיחים שיוצרו רק מאות דגמים ממנו ולא אלפים ושהחברה לא תתפתה לייצר ממנו עוד דוגמאות גם אם יהיה ביקוש, בשם האקסלוסיביות (394 ¤).

את הגי'נסים אוהבים שם העונה בגזרה צרה אבל עד מידה 44 בזכות עירוב של לייקרה בג'ינס. יש להם ג'קטים זרוקים למראה עם ביטנות מושקעות בצבע ורוד פוקסייה או פסים, בשם המגע האישי. הם מקדמים בחוזקה את הווסטים לנשים ולגברים ומציעים דגמים צמודים ויפים שלהם, שהם בין השאר, מלאי כפתורים. גם המשבצות מאד חזקות אצלם העונה ותופשות כמעט את כל נפח החולצות בחנות.

הניטים משתוללים

קבוצת בגדים נוספת של גולף היא בהשראת אוליבר טוויסט מלונדון של המאה ה-19 – כלומר, אווירה של יתמות נושנה ודלת אמצעים. גוון הירוק בקבוק חזק מאד בקבוצת הבגדים הזאת והוא מוצמד לוורודים ולסגולים בשילובים יפים. גם חולצות הסאטן של החברה מאד יפות ובמיוחד חפתי השרוול המטופלים שלהן.

קבוצת בגדים נוספת היא ה"דרגון גירל" וה"דרגון בוי" – היא עוצבה בהשראת לונדון של שנות ה-80 ומשחזרת את הימים בהם אנשים נסעו מכל הארץ לחנות בוי לונדון בתל אביב, כדי לקנות חגורת ניטים עבה אורגינל מארץ הניו ווייב. יש בקבוצה הזאת את חצאית המיני מבד סקוטי הבלתי נמנעת, שבגולף משדרגים אותה עם חולצות כפתורים קלאסית בלבן וכפתורי פנינה.

מגמה יפה נוספת של גולף היא עיצוב מכנסי הפוטר כך שהם יתאימו גם ליציאה מהבית. מכנסי הפוטר שלהם נגמרים מתחת לברך עם סגירה יפה, יש להם חגורת בטן עבה שיוצרת אשליה של מכנס נמוך ודרקונים תפורים עליהם.

נראה כמו גאפ

עוד קבוצת דגמים יפה עוצבה בהשראת הסרט "פשוט מאוהבת" בכיכובה של אומה תורמן שהסטיילינג שעשו לה בסרט, השאיר על מעצבי הבית רושם גדול. בקבוצה הזאת יש מקטרונים מלטפים מקטיפה שלהם שרוול קצר והם מתלבשים על חולצות ארוכות, ובכלל בגדים במראה רומנטי בגווני ורוד, סגול וכחול, לאישה הבוהמיינית.

השוס הגדול לגברים, חוץ מהווסטים, הם הג'קטים מג'ינס שגזורים כמקטורן רשמי – יציאה מגניבה מאוד. הבשורה הכללית בעניין הגברים היא לתת להם העונה בגדים גבריים, לא צמודים מדי ולא וורודים מדי. לקראת נובמבר יכנסו לחנויות גם בגדי גברים בגווני שמנת. על הדוגמנים הם נראו טוב מאד נכון לאתמול – אמצע אוגוסט, כי הם היו עדיין שזופים. אבל כמו שמעצבת הבית טוענת: גם בחורף זה יעבוד כי גבר עם סריג בצבע שמנת, כמו גבר עם תינוק, זה מחזה שלא ניתן לעמוד בפניו.

לסיכום בגדים במחירים בסיסיים, שאם יודעים ללבוש אותם בחכמה אפשר לבנות מהם מלתחת חורף מספקת. כתמיד, כשתלבשו גולף יהיה ברור שמדובר בגולף. אפילו לא בשאריות מבדים שזרק גדעון אוברזון. אבל בשביל הוט קוטור צריך להוציא סכומי כסף גדולים ופה מדובר על בגדים שייראו טוב אולי לשתי עונות, אבל גם עולים ככה. מאידך, בגדי הגברים של גולף, ניראים איכותיים ועמידים ועשויים אף לעורר חשד שנקנו בגאפ אורגינל, בגולה.

מחירים:
נשים - חולצות אריג 129.9-199.9 ש"ח, סריגים 119.9-199.9 ש"ח, מכנסים 149.9 - 259 ש"ח, תיקים: 129 - 239 ש"ח
נעלים: 249-599 ש"ח.

גברים - מכנסים: 139-299 ש"ח, חולצות אריג 139-259 ש"ח, חולצות פולו 99.9 - 199.9 ש"ח, גי'נס 129.9-219 ש"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully