וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משקיע לכאורה

אדר ריכטר

23.8.2006 / 15:45

מקימי רה-ורו, מי שמלבישים את גיבורי "האלופה" ואת דני דויטש החזאי הבונבון, הם מטופחים אבל לא עושים עניין מבגדים

אלי מדר, אלי חזן, קובי גואטה מי שהקימו את מותג בגדי הגברים הישראלי רה-ורו (Re לחדש, Vero - אמיתי באיטלקית) הם בחורים אורבניים ומטופחים שניראים כמו מי שיידעו מה לעשות אם תזרקי אותם למסיבת חוף מלוקקת מול הים, ביום שישי אחה"צ. מצד שני הם מודיעים שהם לא עושים עניין גדול מבגדים, שאופנה זה לא מרכז החיים ושיש דברים חשובים. הכוונה שלהן היא לעצב עבור גברים שחושבים כמוהם.

כשהם מציגים את קולקצית החורף החדשה שלהם, קובי מסביר שהבגדים מקרינים 'אי-טרנד': "אנחנו לא מתמקדים בטרנדים עכשוויים. הטרנדים הרווחים אמנם משתקפים בבגדים שלנו, אבל זה לא בדיוק זה. ולמרות זאת הבגדים שלנו אופנתיים ולא עונים להגדרה של בגדים קלאסיים. יש בהם חולצות T מכובסות, משופשפות, כתמי צבע, ליין בגדי פוליאסטר וז'קטים מעניינים מפשתן ומגי'נס, עם לוק של תיפורים מרושלים.

את ההבדל העיקרי בין רה ורו לשאר בגדי קז'ואל שמציפים את השוק, מוצאים בעיקר בקצוות למשל בחפתי הפסים, בשרוולים שמסתיימים ברוכסנים, או ברוכסן שמפתיע בצווארון של חולצות הטי (לא בדיוק באמצע) שכשפותחים אותו מציצה רקמה, מהצד הפנימי שלה. גם הבטנות של כיסי הג'ינסים ושל הג'קטים מאויירות ויפות.

בעודי בוהה בקולקציה, הלבשתי אותה בעיני רוחי על גברים צרפתים, שמבלים את הווקאנס בתל אביב, ונשפכים מבתי המלון לרח' בן יהודה והירקון. זה הסתדר עליהם מעולה.

את התחושה האירופאית אפשר למצוא גם בסטודיו של revero, בתל אביב, שם הוצגה הקולקציה השבוע. בחדרים האחוריים אפשר לצפות כבר בסקיצות המושלמות לקולקציית הקיץ הבא ובסטודיו עובדים כבר על חורף 2008, מה שמצביע על הרגלי עבודה אירופאים ועל כוונה להתמצב אל מול חברות הייבוא בשוק, ולא אל מול החברות הישראליות, שרובן פועלות מעכשיו לעכשיו.

את הרגלי העבודה האירופאיים מביא איתו קובי גואטה, המעצב הדומיננטי מבין השלושה. הוא בוגר שנקר, בית האופנה של רוברטו קוואלי, כאוס ובעיקר לי קופר. אם תשאלו ממי הוא הכי מושפע ואיזה מעצב עולמי הוא הכי אוהב, לא תקבלו תשובה קלה: "מכיוון שאופנה היא דבר זמני ועיצובים הם חולפים, אני לא יכול להרשות לעצמי להתמכר למישהו. כל מעצב עושה הרבה דברים בקולקציה ואי אפשר להגיד שהכל יפה. אין קולקציה מושלמת. חוץ מזה אני גם חושב שהמעצבים הגדולים התרחקו מהעם."

מהבגדים אפשר להתרשם מתצוגות אופנה בלתי פוסקות בטלוויזיה, על הגברים של האלופה, השמינייה, השיר שלנו, מועדון לילה ואפילו מדני דויטש, החזאי הבונבון של ערוץ 2.

מחירים:
טי שירטס: 229 ש"ח
פריטי פוליאסטר: 279-299 ש"ח
ג'ינסים: 499-699 ש"ח

להשיג בכ-60 חנויות אופנה ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully