וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטו רצח

רותם רוזנטל

24.8.2006 / 13:39

בריטני בגופייה מוכתמת, ג'נט ג'קסון בלוק מאומץ של ג'אנקית. פפראצי תופסים כוכבות בטעויות אופנתיות בלתי נסלחות

השבועונים נשיונל אינקווירר האמריקאי וסטאר הבריטי הביאו החודש כפולת צילומים של כוכבות גדולות שנתפסו בלוקים מחורבנים במיוחד. אמנם מדובר במקבץ שכולו רוע לב, אבל מה, מנומק.

נדמה שההיריון השני שחרר את הטריילר-שיק שתמיד היה רדום בבריטני ספירס. צהובוני העולם געשו השבוע כשהיא נלכדה במצלמות ביום קיץ חם עם ג'ארה של אייס קפה מסטארבאקס, גופייה מהוהה ומוכתמת, שורט'ס עם פסים וכפכפי פלטפורמות שהוצאו מחוץ לחוק באמצע שנות ה-90'. אבל הגרועה מכל היתה גומיית קטיפה מדובללת שהיתה כרוכה באגביות שאין לה תירוץ סביב פרק כף היד של בריטני, משל היתה עוד נוסעת בקו של אגד מהתחנה המרכזית בפתח תקווה. הכי 90210.

הנשיונל אינקווירר האמריקאי נוזף בקורטני לאב. למרות השמלה השחורה והדרמטית בהשראת אייטיז, שרשרת הזהב המדוייקת והנעליים השחורות, הסיגריה שהיא אוחזת בה מונעת מאנשי המגזין להכתיר אותה כמתלבשת מוצלחת. כשמדובר באישה עם כל כך הרבה הפרעות התמכרותיות, צריך רק לראות סיגריה קטנה בין האצבעות שלה כדי שכל החשק יירד.

כרמן אלקטרה סבתא, בוסוורת' מתקמטת

כרמן אלקטרה בת ה-34 זוכה בפרס המתלבשת הסבתאית לחודש אוגוסט. יש בגדים שלא מצליחים לעבור את משוכת הוינטאג' המגניב ונשארים לנצח כעורים. כך נראית גם שמלת המיני שאלקטרה מתהדרת בה. שרשרת החרוזים הלבנים הגדולה ונעלי האיקס הלבנות גם הן היו נראות מעולה אולי על בגדים אחרים, אבל כאן הן מובילות לאסון. לא חראם על הרגליים היפות שלך?

קייט בוסוורת', שדווקא נוטה להפגין סטייל מוקפד בדרך כלל, אכזבה בשמלת טפטה בצבע ירוק זית שלא ישבה טוב וסבלה מקמטוטים לא במקום. הבלונד הנפוח והגלי שהוסיפה לשמלה הפך את המראה לסכריני עד כדי בחילה. נאמר גם שנעלי העקב שעוצבו בהשראת נעלי סטפס ממש לא משדרגות את המראה. ההיפך הוא הנכון.

ג'נט ג'קסון הפגיזה את המצלמות במראה שלא היה מבייש את מיטב סוחרי הסמים של רמלה: ז'קט מכופתר רק באזור הציצים עם חזייה מקפיצת דדיים, כובע דמוי ברט באדום ולבן, יותר מדי צמידים קשוחים על שתי הידיים, ג'ינס עם שפשופים וקרעים בברכיים והגרוע מכל, נעלי סטילטו אימתניות עם הדפס ורצועות דמויות חגורות. והכי נורא? ברור שהיא השקיעה הרבה מחשבה באאוטפיט המזוויע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully