וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמניות למען החטופים

רותם רוזנטל

27.8.2006 / 15:35

דוגמניות מהסוכנות HH מודלס כתבו מכתב לדוגמניות לבנוניות בבקשה שיסייעו בשחרור שניים מהחטופים הישראלים

קבוצת דוגמניות מסוכנות HH מודלס העבירה מכתב לסוכנות הדוגמנות הלבנונית Peace, שמייצגת בעיקר מלכות יופי מקומיות, בבקשה נרגשת לפעול יחד למען שחרור החטופים.

על המכתב חתומות 20 דוגמניות בינהן רות גונזלס, הדוגמנית הצעירה ספיר לוי, גולשת הוויקבורד הצעירה דקל לביא החתומה בסוכנות ועוד.

"אתן המלכות האמיתיות של המדינה", כותבות הדוגמניות במכתב לדוגמניות הלבנוניות, "כשהגברים נלחמים, תפקידנו כנשים הוא להוריד אותם אל הקרקע ולהראות להם כיצד חיים בשלום ביחד. כמובילות דעה בארצכן, אנו קוראות לכן לפעול למען שחרור החיילים אהוד גולדווסר ואלדד רגב שמוחזקים בשבי החיזבאללה, על לא עוול בכפם. כי חייבים להחזיר את החיים בישראל ובלבנון – על המסלול".

גלעד בחוץ

חן מסיקה, מנהל הסוכנות מספר כי "בגלל המלחמה היתה פחות עבודה וכולנו ישבנו כאן יחד כמעט כל יום בחוסר מעש. יום אחד זרק אחד הבוקרים את רעיון המכתב בצחוק. הבנות התלהבו ופנו אליי בבקשה לגלגל את זה הלאה. עזרתי להם בהפקת הפרויקט ובחיבור לסוכנות בלבנון ובימים אלה העברנו להם את המכתב".

יחצן הסוכנות, מוטי רוזינק, מה עם גלעד שליט, אותו הדוגמניות לא רוצות לשחרר?
"אני תיקנתי להן. גלעד שליט בעזה ונחטף על ידי גורמים שונים מהחיזבאללה, וזה לא היה ניראה לי נכון לצרף את שמו למכתב שיוצא ללבנון".

אתם מנסים להתפרסם על גבי המצב?
מסיקה: "תאמיני לי שהדבר האחרון שמעניין אותי עכשיו זה יחסי ציבור. אנחנו בתקופת צילומי קטלוגים, הבנות עובדות המון, מה שמעניין אותי זה להכניס כסף ולא לייחצ"ן את הסוכנות. המכתב מגיע מתוך אהבה ואכפתיות, ולא מתוך שום אינטרס אחר. הבנות הרגישו שזה הדבר הנכון לעשות".

  • עוד באותו נושא:
  • דוגמניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully