וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיס ביוטי

שני פישר

27.8.2006 / 22:46

שני פישר בילתה אחה"צ בסטודיו של ורד ספיבק, מהמאפרות הבולטות בתעשיית הזוהר המקומית. היה גלוס

בחלקת האלוהים הקטנה שלה, ברחוב ירמיהו בתל אביב, יושבת המאפרת ורד ספיבק נלהבת, מחוייכת, מוכנה ומזומנה לראיון. מהתמונות שתלויות על הטאפטים הויקטוריאנים, ניבטות פניהן הזוהרות של יעל בר זוהר, אורלי וינרמן ושירלי בוגנים. את כולן איפרה בעלת הבית. הו, הינה חני פרי בדיוק קפצה לביקור חברי.

הסטודיו של ספיבק אסתטי ומאופק אבל גם נעים ומזמין. היא פתחה אותו לפני שנתיים וחצי, כחלק ממערך צעדים כולל שבמסגרתו הרחיבה את עיסוקיה ושילבה עם איפור בפועל עם כתיבת מדור איפור במגזין "GO", הנחייה בערוץ החיים הטובים, הוראה, קצת קדרות וחיים לצד בעלה ושתי בנותיה.

"לא רציתי לפתוח עוד בית ספר לאיפור, יש בשוק מספיק, אז אני עושה השתלמות למאפרים בתחומי ביוטי ואופנה" היא מסבירה על המקום, שמשמש גם כסטודיו לאיפור כלות ולאירועים, "אין לי סודות, אני לא מסתירה טכניקות. את הראש, הידיים וארבע עשרה שנות הניסיון אף אחד לא יכול לגנוב לי", היא אומרת.

שלב ההגדרות

ורד הלכה בדרך המתבקשת ולאחר שהשתחררה מהצבא היא השתתפה בקורס איפור אצל ירין שחף, במקביל ללימודי צילום. היא בכלל רצתה להיות צלמת אופנה, אבל האיפור שאב אותה מהר מאוד פנימה. "לא היו בתקופה ההיא מאפרות בארץ" היא מסבירה, "ואני אוהבת להצליח מאוד מהר. לא רציתי למלצר כל החיים, והאיפור היה פתרון טוב".

כפרפקציוניסטית גאה היא לא הסתפקה באיפור כלות ואירועים אלא מהר מאוד קפצה לבריכה של הגדולים, בעזרתם האדיבה של הצלם שי אשועל והסוכנת שלה דאז- שרית דמיר התחילה לעבוד והרבה.
היא איפרה לכל מי שרק אפשר: קסטרו, רנואר, גולף, פוקס, הוניגמן, גוטקס, H&O, תמנון, ג'אמפ, קרליין, סופט טאץ' ג'ייד ולאינספור הפקות אופנה.


איך תגדירי את סגנון האיפור שלך?
"ההתמחות שלי היא בביוטי: בנייה של הפנים, הצללות, לא אוונגרד בכלל. זו מדינה קטנה וצריך לתת כבוד ומקום למסחריות. אין פה הרבה מקום לביזאר".

יש דוגמנית או ידוענית בארץ שטרם איפרת?
"האמת היא שאת נינט לא איפרתי. היא נורא יפה בעיני ותמיד מאפרים אותה יותר מדי לטעמי. הייתי מאפרת אותה ממש נקי- בלי יותר מדי איפור".

את מושתלת או לקוחה מרוצה?

מה הטרנד האחרון באיפור שהכי עושה לך את זה?
"בזמן האחרון אני חולת ירוקים. יש אינספור ירוקים שהם לאו דווקא ירוק מזעזע שאני אוהבת להשתמש בהם. אני גם מאוד אוהבת מראה של עיניים נקיות ושפתיים מודגשות אבל זה בהחלט לא מתאים לכל אחת".

בתזמון מושלם, באמצע הראיון, נכנסת לסטודיו בחורה נרגשת וניגשת לורד. היא מודה לה בעיניים נוצצות על איפור הכלה שאיפרה אותה יום לפני כן. תאוריית הקונספירציה-בוגרת-ניסן-נתיב הופרכה כשהבחורה גררה אחריה בחור צעיר ומבוייש, שהתגלה כבעלה הטרי, ואף הוא הודה לורד באיפוק זכרי על האיפור של אשתו. יותר מכל משפט שספיבק יכלה לומר לעצמה, המפגש הזה הותיר על המראיינת את הרושם העז ביותר.

את מי מבין הדוגמניות את נהנת לאפר?
"את שירלי בוגנים אני הכי נהנית לאפר. היא מדהימה בעיני. יעל בר-זוהר רק משתבחת. ויק מדהימה, גם בר רפאלי ואורלי ויינרמן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

אני והבנות

עם איזה צלמים את נהנית לעבוד?
"עידו לביא, שהוא גם החבר הכי טוב שלי מהתעשייה, יקי הלפרין, אלכס ליפקין."
מה המוצרים האהובים עליך?
"המייק אפים הנוזליים של לנקום ומייק אפ פורבר. מייק אפ סטיק של VICHY. הצלליות של מאק. שימרים וברוזרים של מאדינה מילנו. מסקרות של לוריאל ומייבליין וגלוסים של דיור, לנקום ולוריאל."

היא פותחת את המגירות העמוסות באיפור, וכמו ילדה בחנות ממתקים מוציאה, מסתכלת, מתלהבת, כך שהשאלה האחרונה הייתה ספונטנית אך לגמרי מתבקשת.

יש לך איפור בבית?
" האמת, לא נעים לי להגיד אבל לא. יש לי כמה מוצרים עלובים וזהו. לבנות שלי יש יותר איפור ממני".

"ורד ספיבק- בית של איפור". רח' ירמיהו 33 ת"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully