וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוסיפו שחור בג'קו

רותם רוזנטל

31.8.2006 / 22:23

הם הצמידו את זהבית לעניבה, הגשימו את ג'קו כרוקר והגישו את מאור פיניה כאלביס. הסטייליסטים של כוכב נולד מדברים

"אני הייתי הבנאדם הראשון שהיה עם מאיה וזהבית לבד בחדר, ישר אחרי הזכייה", אומרת המלבישה ליאת אשורי, "זהבית בירכה אותה בעיניים כאלה שמחות, זה היה פשוט רגע מדהים. את מסתכלת לה בעיניים ולא רואה טיפת אכזבה, רק פרגון לחברה הטובה שלה. זה חלק מהסיבה שבגללה זהבית, בעיניי, היא המתלבשת הכי טובה בתוכנית. היא בנאדם יוצא דופן. שתדעי שלאורך כל התחרות היא התנהלה כאילו היא מלווה חברה".

במהלך השבועות האחרונים צמד הסטייליסטים ליאת אשורי וגל אפל חיו, נשמו ומדדו כוכב נולד. השניים, שצברו קילומטראז'ים רבים בהלבשה לטלוויזיה, ליוו את המתמודדים לאורך כל הדרך. הם אלה שאחראים ליצירת הסגנון שמזוהה עם כל מתמודד ומתמודד: אשורי היתה זו שהקצינה את הסגנון הנערי (שלא לומר לסבו-שיק) של זהבית פסי, אפל הפך את מאור פיניה לאלביס מקומי והצמיד את רפאל מירילא לחליפות גבריות. יחד הם גם הלבישו את הלהקה בשחור ובעניבות אדומות בחצי הגמר, מה שכמעט ויצר להם סקס אפיל.

ככה מתנהלים השבועות האחרונים בחייהם: ביום ראשון הם מקבלים מההפקה את רשימת השירים במייל ומתחילים באיסופי הבגדים. ביום רביעי הם עורכים יום מדידות מרוכז ובחמישי משלימים את הפריטים, עורכים מדידות לנעליים ועורכים תיקוני תפירה. "אנחנו מרגישים שהבגדים עצמם זוכים לפופולריות", אומרת אשורי, "שואלים אותנו עליהם כל הזמן והמתמודדים קונים מאיתנו את הבגדים שאנחנו מביאים להם. יום אחד גם קיבלתי טלפון מאישה שאיתרה אותי דרך 144 כי היא חיפשה אחד מהפריטים בתוכנית. בקשת חשבו גם לעשות אתר שיפרט את הפריטים והמחירים שלהם".

ז'קטים עם בייבי פייס

בגמר עצמו (שייערך ב-7.9), הם אומרים, הסגנון של הפיינליסטים לא הולך להשתנות. "כשמלבישים, חייבים להתחשב באופי של הבנאדם ובגוף שלו", אומר אפל, "הבייבי פייס של רפאל, האישיות שלו ומבנה הגוף שלו דורשים חליפות. לעולם לא אלביש אותו בחולצה צמודה. זה מנוגד לו וגם לא יחמיא לו. הרוקריות של ג'קו, למשל, מתפוצצת החוצה וקשה לקחת אותו למקום אחר. אני יכול לומר שלקראת הגמר אני עובד על התלבושת של ג'קו יחד עם המעצב מוטי חסון".

אתה מתחרט על משהו שעשית בהלבשת הגברים?
"בתוכנית הראשונה הלבשתי את מאור פיניה בז'קט ובדיעבד הבנתי שזה לא היה נכון. כבר מהתוכנית השנייה הוצאתי את המאצ'ו שבו דווקא בעזרת חולצות שמבליטות את הגבריות שלו. אסור לו ללבוש ז'קטים. אבל בגדול, אני די מרוצה כשאני רואה את השידורים החוזרים".

היה מתמודד שהיה קשה להלביש?
אשורי: "ממש לא. לזכותנו ייאמר שהם הפסיקו די מהר להתרכז בבגדים ועברו להתרכז רק בשירה. בשלב כלשהו, כשהצעתי עוד אופציה לבנות, הן לא רצו לראות עוד דברים והיו מרוצות. גם מי שחשבה שתשכנע אותי מה טוב לה הבינה שהיא צריכה לסמוך עלינו. נפגשנו איתם לבד לראשונה רק בפעם הראשונה שהלבשנו אותם. אז התחילו להיווצר הקשר וההבנה המשותפת.

"הקושי האמיתי של העבודה היה הבגדים עצמם. אין מספיק בגדים שווים בעיר הזאת שיכולים להחזיק שני סטים לבנאדם פעמיים בשבוע. גם ככה התחלנו את התוכנית כשכבר התחילו מכירות סוף העונה, מה שאומר שגם אין מידות בחנויות וגם שמוכרים רק צמר ומעילים. אנחנו גם עושים קסטומייזינג ומעצבים חלק מהבגדים לבד.

"בניגוד למלבישים בעונות הקודמות, התעקשנו בחוזה שלנו שיאפשרו לנו להביא בגדים מיותר מחנות אחת. אם לא היתה לנו אפשרות לגוון ולהביא פריטים מחנויות רבות אני לא יודעת איך היינו מצליחים בכלל לעשות את התוכנית הזו".

ומה אחרי הגמר? חופש?
אשורי: "נראה לך? יש לנו עוד שתי תוכניות טלוויזיה על הפרק ואנחנו מתחתנים בספטמבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully